Skitdag

Får man säga så när man nästan är lärare. Jo men det får man nog. Jag är ju inte det än...
Inatt hade jag migrän igen, sov kanske två timmar. Vaknade vid 6 o insåg att jag inte kom upp ur sängen utan att det snurrade så jag messade min handledare att jag blir hemma idag också o sen somnade jag om. Vaknade igen vid 12 o insåg att jag nog behövde den sömnen. Gick till läkarhuset med Emma o tog blodproverna som läkaren hade ordinerat...
Sedan åt vi kebab... Såååå gott!

Blev lite shopping för mig sen faktiskt:)vi gick till stadium för att köpa tejp till mig men det glömde jag helt bort när jag kom in där. Hittade ett par skidvantar för 49 kr, en bikini för 29kr och en vattenflaska. Dessutom köpte jag detta på mitt presentkort som jag fått av Uppsalaflickorna i julklapp så det var bra!
När vi kom ut från Stadium säger Emma "Vänd dig inte om nu!!" Jag trodde det var någon läskig typ som gick bakom oss men sedan fortsatte hon "Det är total utförsäljning på Make Up Store"
Jag vände direkt och nästan sprang in... Tyvärr var det ju inte mkt kvar men jag hittade ändå två jättefina necessärer för 40 kr styck:) Sådana jättebra som man kan vika ut o ha allting i. Ni som känner mig o har sett min sminksamling vet att jag behöver dessa...
Såhär såg allt ut;



Såhär ser de ut när de öppnas:)

Nej nu ska jag o min mätare gå o lägga oss. Hoppas ni haft en bättre dag än jag.
Imorgon ska jag iaf få gå ut med mina underbara vänner. Ska bli såå kul!

puss på er

im scared of lonely

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0