Migrän

fy fan för den sjukdomen!! Jag är så trött på att vakna av att ha ont i huvudet... Kunde inte komma upp ur sängen imorse... suck så jag fick stanna hemma från praktiken. Sov till typ nu. Eller vilade snarare, går inte att sova när man har migrän.
Det jobbigaste är när man verkligen får typ ångest för att man måste till praktiken, huvudvärken blir ju bara värre o värre ju mer man tänker på att man borde vara där idag liksom... Men jag antar att man måste sätta hälsan först.

Nu kom jag äntligen ur sängen och kunde ta en dusch och börja göra iordning mig. Huvudvärken är borta men som alltid efter ett migränanfall känns det liksom som ett blåmärke i hela huvudet...

ikväll ska ju jag och Pär till Katalin o se på Anna Ternheim och jag har sett fram emot detta så jag hoppas verkligen inte huvudvärken kommer tillbaka. Men ska åka till honom snart o bli lite ompysslad så då kanske jag mår bättre.

Orolighetskänslor dessutom hela dagen.
Ta bort dessa också snälla...

Funderar på hur man ska se ut ikvl då. Hatar att känna sig både för överklädd och för "underklädd". Antingen svart klänning med vitt skärp, eller svart kjol o nåt linne o tröja eller svarta jeans o tubtop... hmmm...

Igår fick jag iaf träna litegranna. Jag var astaggad men kunde inte köra så mkt jag ville. Tänk att bara få kötta på tumblingen som jag kunde göra innan tävling. Längtar...
Blev liksom lite försiktigt och en jävla massa tejp.
Vår tränare tittade på foten dessutom och sa att det nog inte kan gå av en massa ledband iaf och att jag ska köra med tejp fast försiktigt tills det gått över helt. Hon tyckte inte det var så bra att den var svullen fortfarande men det kan ju ha varit från friståendet i söndags, landade helt fel en gång...
Nej nu måste jag besluta kvällens outfit...
puss på er

if i were a boy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0