LONDON IMORGON!!

Imorgon bär det äntligen av!! Det ska bli så himlans spännande, mysigt och roligt!!
Tycker det är jätteläskigt att flyga men jag har ju Pär där bredvid mig så det ordnar sig nog...

Har packat nu i Emmas lilla resväska som jag fått låna - Tack Emma!!!
Den är skitbra, det får precis plats allt jag behöver för 6 dagar... Om jag shoppar mycket får jag väl trycka i lite grejjer och sen kanske ha en kasse extra som handbagage... Men denna magiska resväska tar verkligen mer än vad man tror!

Jag har fixat o donat hela dagen med massa olika saker, har fixat pärs present, han fyller år på fredag, har packat, har köpt skor så jag kan gå MASSOR i London:) har varit på gränby med fia o köpt diverse saker också till resan...
Ajuste! Sen har jag klippt luggen:) Ville ha den kortare så jag kan ha utsläppt lugg nu när vi ska åka. Den har blivit så lång att jag bara kunde ha den uppsatt... men nuså:)

Puss på er allihopa ha det nu så bra!!! Vi ses på måndag!
//L

say goodnight and go...




Kommentarer
Postat av: Emma B

Ja men visst är den underbar, väskan alltså! Det finns någon magi i den =P Ha det nu hur bra som helst min vän! pusspuss

2009-03-31 @ 20:55:23
Postat av: Emma B

Ja men visst är den underbar, väskan alltså! Det finns någon slags magi i den =P Ha det nu hur bra som helst min vän! pusspuss

2009-03-31 @ 20:57:14
Postat av: jessica

Hoppas du har haft det underbart i London. Fick lite uppdateringar av helena och Sofie och ojoj vad vi blev avundsjuka på att du varit på Dirty Dancing musikalen!! Vill också! =P. Ha det superbra så ses vi ikväll vad jag har förstått =). Puss på dig!

2009-04-06 @ 16:58:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0