ingen träning för mig idag

Jag orkade helt enkelt inte. Ni vet när man sitter o kollar på klockan tills man faktiskt inser att nu hinner jag inte...
Men jag har ju mina anledningar. Foten är inte bra alls, Lisa tror att det är en så kallad tzuckafot men att jag samtidigt stukade den liksom... När jag gjorde illa den i onsdags igen så kändes det värre än någonsin, och med tanke på alla tävlingar som vi har varje helg i maj är det likabra att vila nu när man kan. Dessutom har jag ju skurit mig jättedjupt i fingret så det borde nog också läka ihop så man inte ser så långt in iaf... haha

Idag gick det bra på praktiken, hade två idrottslektioner som gick riktigt bra faktiskt. Jag har riktiga gymnaster i min klass kan man nästan säga! De stod på händer så det stor härliga till!

Efter pratktiken var jag helt slut, lagade mat o sen har jag mest donat lite här hemma o kollat på tv
känner att jag redan är trött så jag ska nog gå o lägga mig snart...

Imorgon ska jag ju till läkaren igen. Hoppas nästan på att han ska säga att min huvudvärk beror på mitt höga blodtryck, så att jag får ett slut på huvudvärken!

Men innan dess ska vi genomföra ett helt planet projekt på tre lektioner imorgon i skolan. Hoppas att det går bra!

Hoppas också på att jag orkar köra lite styrka på onsdag på träningen och dessutom att jag fixar en vikarie till min grupp eftersom jag måste vara med på arbetslagsmöte o sånt till kl 18 på onsdag.

Hoppas ni har det bra mina vänner, ta hand om er...
puss o kram
//L

if i were a boy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0