Förlåt nu var det länge sen...

Jag vet... Men alltså jag förstår inte hur man har ett liv när man jobbar som lärare. Jag gör det bästa jag kan att höra av mig till mina vänner och familj och vara med pojkvännen men tiden räcker inte till.
Sen blir jag alltid lika besviken när det är såna här perioder då jag inte hinner med att höra av mig så mkt till folk. För då händer verkligen ingenting.. Bara för att jag har mkt betyder ju inte det att jag inte hinner svara på ett "hur mår du-sms" liksom...
Men men skönt att man har underbara vänner som hör av sig regelbundet så att det inte alltid är jag som ringer eller messar:)

Idag har vi varit på studenternas med praktiken. Skönt att vara ute faktiskt! Fick lite känningar av migränen när vi kom tillbaka för jag hade inte druckit på hela dagen. Men tog en treo o nu håller det på o gå över. Planerade mina lektioner som jag ska ha imorgon när vi kom tillbaka till skolan så allt det är klart... SKÖNT!
Däremot har vi massa uppgifter som ska göras till "vår" skola, alltså ILU. Men dessa orkar jag inte ta tag i ännu. Tror att vi ska göra dem uppgifterna i de 40 timmarna som vi är i skolan så vi ska inte behöva ta till kvällar o helger. Gäller bara o hitta tider då man kan sätta sig med detta.

Ikväll är det träning. Alltså helt seriöst börjar jag fundera på om jag är för gammal för gymnastiken. Vill verkligen inte sluta men jag är skadad hela tiden och det kanske inte är värt det. Hoppashoppashoppas att jag kan köra något ikväll...
Har inte fått köra fullt sedan typ runt vår förra tävling som var helt underbar... va för länge sen...
Har ju gjort illa foten för typ 2 veckor sen var det. Känns fortfarande ibland, det liksom ilar om jag kommer i det läget som jag skadade den i... Vår tränare som är sjukgymnast ska kanske komma till träninen ikväll och titta på den. Hoppas hon säger att det bara är att köra på...
Imorgon har jag lektioner i skolan och sedan på kvällen ska jag och Pär äta tillsammans och sedan gå på Katalin och se Anna Ternheim:) Det var hans alla hjärtans dags present till mig<3 Ska bli så mysigt!

På onsdag är det praktik och sedan träningar på kvällen. Ska träna hårt  med mina tjejer, de ska tävla på söndag:)
Nej men nu ska jag nog försöka ta det lugnt o njuta av att jag är lite ledig såhär på eftermiddagen...
Hoppas ni mår bra allihopa!
(Häromdagen hade jag 30 läsare, vilka är ni????!! inte många som kommenterar inte...)

so if you must fall tell me why...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är inte gammal för gympan. Jag var 30 när jag slutade!

Var kan du se hur många läsare du har?

Kämpa på

Kram

2009-03-02 @ 17:18:34
Postat av: Emma M

Linn, jag skulle aldrig kunna tänka mig dig utan gymnastik .. :P

2009-03-05 @ 14:56:29
Postat av: Therese Blom

Hej Linn!



Din gammla klasskompis här! =)

Jag är en av dem som kollar in här lite då och då, händer inte allt för ofta men alltid roligt att se vad du har för dig! Hoppas du mår bra (förutom migrän och högt blodtryck). Kramar

2009-03-05 @ 22:03:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0