Äntligen hittade jag tillbaka till gymnastiken!!

Jag har deppat så länge över alla mina skador o så o när min tränare i söndags sa att jag borde vila en vecka till kände jag bara att det kankse är lika bra att sluta så att man slipper ha dåligt samvete o bara bli stressad inför den kommande, intensiva tävlingsperioden...

Men så bestämde jag mig i sista sekund att åka till träningen igår o köra styrka så att jag iaf är lite tränad när jag väl kan sätta igång igen. Jag tänkte först bara köra en timmes styrka o sen åka hem. Men jag kunde tom köra hela uppvärmningen, (iof utan volter o så) o sen körde hela gruppen styrka tillsammans innan vi strechade. Kändes verkligen skitbra för vi körde hård styrka o jag orkade även fast jag varit borta:)
Sedan körde jag igång med min egna styrka så jag körde typ styrka hela träningen.
Gick hem vid halv tio o då var jag så taggad på att träna att ja vet inte vad ja ska ta mig till:)
Mina underbara vänner i truppen peppade mig som tusan när alla körde o va glada, om än lite trötta... Det som var så kul var att vi verkligen var så nära alla på träningen som vi kommit på hela terminen tror jag:)
Var bara tvungen att skriva det, TACK ALLA MINA ÄLSKLINGAR I RM-ÄLDRE/MIXEN...
Vi ska verkligen ladda o träna hårt nu inför alla tävlingar:)
En är faktiskt i Täby i år, så nära hemma har vi inte tävlat på länge. Dessutom har vi ju ett nytt fristående så ni LÄÄÄR ju komma o kolla!!!

nej nu ska jag sätta igång o plugga, har ju en vfu-portfolio som ska vara minst 12 sidor...
Hann skriva 9 igår o idag har den ökat till 11 så vi får se vad den sluta på...

puss på er

//L

its lovely...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skönt att höra att du är taggad!! =) för nu köttar vi snart på till alla tävlingar =P puss!

2009-03-24 @ 18:30:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0