2 GULD!!

Mina duktiga tjejer tog 2 guld i dagens tävling!!! UTKLASSNING!!!
Jag är en såå stolt tränare!

Är helt slut o har sjukt ont i huvudet men är ändå superglad!

Nu är det bara o kämpa på de tre veckorna som jag har kvar på praktiken. Bara o köra på liksom. På onsdag ska jag få besök av en lärare från ILU som ska bedöma mig när jag har lektion.
Ska bli skönt o få det gjort men jag är inte så nervös...

I fredags hade vi jättekul hos Ploy, förfest med massa roliga spel o sånt o sedan utgång på Värmlands... Min huvudvärk ville tyvärr inte ge sig men d va kanske inte så konstigt med tanke på min natt med blodtrycksmätaren som väckte mig varje halvtimme (eller egentligen inte eftersom jag låg vaken HELA natten o bara väntade på att den skulle mosa till min arm...) Så jag o Pär gick hem vid kvart över tolv eller nåt sånt.
I lördags hade jag extraträning med mina duktiga guldtjejer o sen åkte jag hem till mina föräldrar o lagade lite mat... En heeel platta lasagne blev det så nu har jag middag för flera veckor framåt!

Nu har jag helt sjukt ont i huvudet som sagt men är ändå lycklig...

Hoppas ni får må så bra som jag gör inombords liksom:)

i want to live a life like canonballs

Kommentarer
Postat av: ca

Grattis än en gång vännen! Härligt jobbat. ja synd att jag inte tog mig in med er i fredags men det blir party på lördag hos Annalinn då istället =P. Ska bli kul å se er allihop. Saknar er nu när jag inte ser er så ofta även om det är skönt att inte träna. Drömde dock om volter inatt för första gången på länge. Och att Helena skulle gifta sig =P. Hihi. Puss puss så hörs vi!

2009-03-10 @ 17:06:52
Postat av: jessica

ojdå namnet vart lite tokigt men det e jag som skrev det iaf // Jessica =P

2009-03-10 @ 17:08:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0