Mina trogna läsare!!

ni förtjänar bättre... Det är verkligen sant... här är jag så otroligt dålig på uppdatering och ni är ändå inne och kikar... förlåt ska försöka bättra mig...

Jobbar på läger just nu. 9-18 varje dag utan rast typ eftersom jag jobbar omlott... eller jag har väl någon rast men då planerar jag för nästa grej... men men gillar ju att ha många bollar i luften. och ÄLSKAR ju gymnastiken:)

Jag och Pär har bestämt vår semester idag:) Det bär av mot Värmland på fredag kväll och sedan grillfest där med massor av hans vänner. Sedan åker vi till Varberg på söndagen och bor i mina kusiners stuga till onsdagen då vi åker tillbaka till värmland och träffar hans föräldrar som då har kommit hem från semestern. Sedan måste jag hem på fredagen typ för vi ska kolla på em i cheerleading på lördagen:)
fullt upp som ni märker men det är så jag gillart!

Nu ska jag umgås med min pojkvän lite granna...

ska skriva om examen snart! och midsommar!promise...

puss
 //L

Ett STORT grattis till min underbara, älskade vän Ploy som fyller år idag!!!
forever - du o jag föralltid ploy<3

Kommentarer
Postat av: Ploy!!

Men Linn! Du är gulligast!!! Hoppas du har det bäst nu när du är ledig!!! Forever Linn! Forever!Puss!

2009-06-29 @ 22:08:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0