Klantskalle det är jag det...

haha jag måste ju vara den klantigaste människan som någonsin varit gymnast. Ska man inte vara smidig då???

jag slår mig ööööverallt verkligen! Och ni som känner mig vet i vilken omfattning min kropp gör småsaker till stooora hemska blåmärken... Igår gick jag in i tvn två gånger... ena gången rakt med knäskålen så idag gör det ont när jag går... haha tidigare på dagen gick jag in med låret i köksbordskanten... PAIN... ajja jag har väl andra kvalitéer hoppas jag.

Igår va jag med Pär på förmiddagen o sen hängde jag me fia <3 myys... sedan åkte jag till helena där jag jessica sofie och helena hade filmkväll och planerade vår fest nästa fredag:) det blir nog bra men vi måste ha nån rolig lek, typ nåt som inte är en frågesport eller allt det där vanliga som man alltid gör på fester. ska fundera mera... någon som har en idé?

Idag blir det mys med Emma och Benjamin:) Vi ska äta lunch på stan och sen får vi se vad vi hittar på, en sväng på stan kanske:)

nu ska jag borsta tänderna, vi hörs hörrni:)

puss
//Linn

live your life

Kommentarer
Postat av: jessica

Jarå Linn jag lovar att d har andra kvalitéer =D. Puss!

2009-07-28 @ 13:42:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0