Det regnar... igen...

Vad händer med vädret??? vet inte vädergudarna att jag har ett vitt sportbh:s avtryck på ryggen som jag behöver sola bort snarast?? Hur kan de ha missat det??

Idag är jag ledig... ända till torsdag faktiskt:) jobbade stenhårt igår eftersom jag jobbade med en ny tjej o det resulterade i att jag verkligen sprang omkring på jobbet. Hon behövde hjälp i kassan o det går ju såklart inte lika snabbt att göra saker som att flytta om o så så jag hade en del o göra om man säger så. Men jag tycker om det, det är så skönt när man har saker att göra! Det värsta som finns är att gå omkring o rätta till en sko, kolla på klockan o se att det är fyra timmar kvar...
Kommer ihåg hur det var att vara ny och man kände sig så osäker på allt o liksom inslängd i jobbet så ja försökte hjälpa henne så gott som det gick! Hon verkade glad iaf...

Igår var vi på bio. punkt. som ploy skulle ha sagt. Bruno. Den var hemsk. punkt. pär o de andra vi gick med tyckte den var jättebra. o han tyckte det var ännu roligare att jag tog så illa upp av den. Alltså han skämtar om helt sjuka saker, det går inte ens att beskriva. Jag funderade seriöst på att lämna biografen, då förstår ni hur hemsk den var.
Tänker inte lägga ner mer energi på att skriva om den saken.
Idag vare tänkt att jag skulle gå upp vid 8 o tvätta. Det bidde inte så. Pär gick upp vid halv 6 o skulle jobba o då vaknade jag til, sen vaknade jag vid halv 8 när mamma kom o lämnade lite saker till mig. Så jag hade sån huvudvärk vid 8 att jag helt enkelt inte orkade. Det får jag ta imorn istället.
Jag har ju fortfarande inte skrivit om massa stora saker här i bloggen så jag tänkte göra det nu fast i egna inlägg. Så ni kommer få massor att läsa:)

puss på er

//Linn

rain, rain, go away go away

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0