Vilken dag...

Helt slut! Praktiken är jättetung o handledaren har nog egentligen ingen lust att ha oss där. Inte frågat en fråga om oss eller vår utbildning o nu har det gått två dagar för mig o 4 för den andra kandidaten...
Det enda som gått strålande idag var faktiskt min första lektion med klassen! Den annars så bråkiga och otroligt stökiga klassen satt som små ljus när jag körde igenom läsläxa o allt så det var jättekul!
Men resten på praktiken... herregud...

Men ska ta tag i det imorn...
Sen när jag går på bussen får jag en utskällning av busschauffören för att jag inte skickat ett sms innan jag klev på bussen. Det var bara det att jag visste inte att jag inte hade pengar på kortet så det var svårt att fixa det innan liksom. Dessutom tog det typ 1 minut för mig att få iväg ett sms o få tillbaka biljetten. GUBBE!!!

Sen när jag kommer hem helt slut hade jag fått en sån där avi som man hämtar paket med. Trodde det var något roligt men det visar sig att det var ett kuvert från min hyresvärd som sa att jag ska få hyreshöjning. NEJ MEN SÅ TREVLIGT!!
Undrar vad jag gjort för fel liksom... haha
Men som tur är kommer ju min älskade kusin nu snart o håller mig sällskap o ger mig ett leende på läpparna:)

Nej nu kanske jag ska börja laga mat innan hon kommer och dricka en liten energidryck i min vän ploys anda...haha
Förresten! Jag har väl sagt att jag har telia nu??? Vilka av er mina vänner har detta så jag kan ringa o snacka skit gratis???!
puss på er


u had a bad day...

Kommentarer
Postat av: Sofie

Det måste ju kännas jätte skönt för dig att det gick bra att hålla i den första lektion.. Tänk att dom faktiskt lyssnade på en som gör praktik, det betyder att du gjorde ett strålande jobb! Jag visste att du skulle klara det.



Din handledare verkar ju inte vara den bästa.. Varför får såna människor änns bli handledare? Hoppas det blir bättre och bättre för varje dag.



Ses ikväll!



Puss

2009-01-28 @ 12:08:38
Postat av: Marika

Vad kul att de gick bra med barnen! De är dom som är viktigast. De blir säkert bättre med handledaren snart. Hon kanske har mycket som snurrar i huvet nu i början. eller nått, jag vet inte. Du är iaf jätte bra med barn så de är nog ingen fara.

Ja busschafförer kan vara riktigt tjuriga! Men de finns 2 chafförer i uppsala som alltid ler och är glada. Dom älskar jag. En mörk kille som alltid säger välkommen och ha en bra dag och en kvinna med lockigt hår som alltid har vita vantar på sig. Vet du vilka de är?

Synd att inte jag har telia då. =(

Hoppas du har de mysigt med kusinen..

Puss puss

2009-01-29 @ 10:30:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0