Telenor verkar lite virriga...

Idag ringde en killa från Telenor. De har ringt massor den senaste veckan men jag har inte orkat prata med dem för, för typ tre veckor sen ringde en annan kille från Telenor som sa till mig att jag har 18 månader kvar på mitt abonnemang...

Men idag svarade jag iaf och då sa han att min bindningstid går ut den 12 januari... dvs på måndag!!!!!

WOHOOOO!!

Jag är äntligen friii!
Måste komma på vilket abonnemang som är billigast eller om man helt enkelt ska ha nåt kontantkort??? Vad tycker ni? Jag är hur som helst sjukt trött på att ha 600-700 kr i månaden i min mobil räkning... Vill ha nåt där man får skicka massa gratis sms för ja skickar typ minst 10 om dan eller nåt...

Vad säger ni vad ska jag byta till???
puss på er

closer

Kommentarer
Postat av: Anonym

Byt till telia max 25.. du får gratis sms till alla, 5000 i månaden. sen kostar ju öppningsavgit och samtalskostnad, men vet inte hur mycket! hoppas du hittar nåt bra :) puss

2009-01-09 @ 10:58:42
Postat av: ?

ta fast pris på comviq. 499:- prata hur mycket du vill och sms och mms hur mycket du vill ( eller nja 3000 är max på sms och mms )sen ringa är max 52 timmar i månaden men du har ingen uppkoplings avgift. så alltid 499:- i månaden

2009-01-09 @ 11:06:09
Postat av: Anonym

Tele 2/Comviq snackis. Om du binder upp dig på två år är månadskostnaden typ 40 kr, sen ringer du och smsar för 19 öre per minut/sms.

2009-01-09 @ 11:39:50
Postat av: Eva

ja asså comviq fast pris e ju bra. de kostar 500 spänn hur mycket du än ringer. Men annars telia MAX 25... det är bl gratis sms till alla!



kram på dig!

2009-01-09 @ 14:12:03
URL: http://evasten.blogg.se/
Postat av: Helena

Nej jag tror telia 25 är det absolut bästa du kan skaffa.. jag brukar säga det till alla telefonförsöljare som stoppar mig på stan och till och med de låter mig gå då.. Tror verkligen det är det billigaste.

Den röstar jag för iaf, då kan vi ringa gratis till varandra också :)

puss

2009-01-11 @ 22:45:49
Postat av: Linnéa

Halebop! Du smsar gratis till alla.. det är kontantkort! =)

2009-01-16 @ 16:21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0