överlevde...

Fy fan... Det va fan bland det läskigaste jag gjort... iaf innan liksom. Skriver om alla detaljer snart om ni nu vill höra de äckliga bitarna. Men nu är knölen ute och jag hoppas att det inte ska göra ont längre.
Just nu har jag grymt ont och det känns som om stygnen ska gå upp bara jag sitter upp så jag ligger/sitter typ när ja skriver detta.
Min favorit idag (förutom min underbara pojkvän som ställt upp hela natten och HELA dagen, tagit hand om, hållit handen, kramat, pussat, fixat mat, diskat, servat med värmekudde, värktabletter och allt som kan tänkas<3) var narkosläkaren Ulla som var helt underbar under operationen.

Nej nu ska jag nog sova lite mer...

Ajuste! Idag har jag faktiskt fixat lite också, sa up mitt nummer från telenor så jag kan byta till telia. SKÖNT!! så den 21a kommer jag ha telia 25 alla mina underbara vänner så då kan vi rinag gratis till varann, ni som har det;)

Sen måste jag bara tacka alla underbara människor i mitt liv, mina vänner, änglar och mitt allt helt enkelt. Har fått så fina sms hela dagen, att ni tänkt på mig och bara massa peppande ord. Finns inte ord för hur mycket jag älskar er och hur mycket ni betyder för mig... Utan er andas inte jag...
Jag hoppas att ni vet att jag finns här för er...

Whatever it takes...

<3

//L

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skönt att höra att allt gick bra idag! En riktig kämpe!

2009-01-13 @ 22:07:44
Postat av: Emil

Narkos läkaren Ulla som var så lugn Hahah undra varför.



Älskar dig syster du vet det (L) hoppas du blir bra snart!

2009-01-14 @ 22:44:10
URL: http://Emil

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0