Nu har hon åkt...

Nu har Sofia åkt till Paris... Jättetråkigt men otroligt kul att hon har varit här så länge o att vi fick så mkt tid tillsammans!
I onsdags tog jag och Peter, som jag är på praktik tillsammans med tag i det här med vår handledare, vi sa att vi inte ville vara kvar för att det inte kändes bra. Så studierektorn på den skolan skulle hjälpa oss att kolla om någon annan på skolan ville ha oss som lärarstudenter. Men det fanns ingen på skolan som kunde ta emot oss så igår fick jag reda på att vi fick vara i Stordammens skola i en etta! Hur gulligt är inte det!!?
Någon som vet vilken buss som går dit och var det ligger???--kanske borde ta reda på det idag eller imorn.. haha

Iaf, eftersom vi slutade på den praktiken i onsdags så fick vi 2 dagar "ledigt" egentligen skulle vi börja med examensarbetet men eftersom Sofia var här var det lite svårt. Men skitkul!! För då fick jag två hela dagar som jag kunde spendera med henne. Annars hade jag bara kunnat träffa henne på kvällarna ju...
Vi har iaf spelat enormt mkt Canasta, shoppat på rean, lagat mat, haft middag hos mina föräldrar med Pär och hela min familj osv osv. Alltid när vi ses är det som vi sågs igår även fast det oftast är ett år sedan vi sågs sist. Vi brukar alltid hitta på en dans o visa upp men det fanns inte så mkt plats i min lägenhet o vi hade inte tid tyvärr. Även om vi stod o shaka ass ordentligt i mammas kök när vi lagade mat igår. HAHA vi spårade bara lite....

Nu väntar jag på att Pär ska komma hit, vi ska mysa idag eftersom vi får så lite tid i veckorna nu framöver. Vi ska se på nåt avsnitt av band of brothers tror jag.
Ikväll ska jag ut med Da crew!!! Är så jävla taggad! Therese har ju köpt lägenhet här nästan bredvid mig så vi ska ha för och efterfest där:) Utgång på Platina tror jag... Ska bli så himlans kul att träffa tjejerna!!! Och dansa som tusan!

Mina favvislåtar just nu (som ska med ikvl och som vi shaka till igår)
  • All my single ladies-Beyonce---(Har ni sett den videon på youtube och även den när en liten tjej på typ 5 år härmar henne o e så jäävla grym??? Den heter all my single ladies-Arianna eller nåt sånt)
  • El strip club-DJ Nelson
  • Untouched- The Veronicas
  • Circus-Britney
Ajuste jag köpte två skitsnygga tröjor på rean;

Den gröngråa är så jäkla snygg. Den är lite öppen i ryggen o är jätteskön!
Den svarta har jag letat efter hur länge som helst men jag har tyckt att det har varit lite för dyrt att betala 300 spänn för en halv tröja liksom. Nu kosta den 99 kr o det var ju inge snack om saken:) Jag ska nog ha den ikväll! Imorn kommer bilder från kvällen:)


Nu kom min pojkvän som kastar sten på mitt fönster fast han fått nyckel...haha

puss på er!

i'm scared of lonley and im scared of being the only



Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var allt en bra tajming för dig att vara ledig nu när sofia va här :) Snygga tröjor du köpte! jag köpte också en massa saker igår.. Va kul att det blev utgång ikväll!! Snart måste vi gå ut.. jag är taggad:) vi ses imorn. puss, gumman

2009-01-31 @ 17:12:29
Postat av: Marika

Hej! Skönt att de löste sig med praktiken. Jag tror Stordammen ligger rätt nära mitt jobb. Typ i sävja eller så? Hoppas du får en trevlig kväll! Kram

2009-01-31 @ 18:04:35
Postat av: Emma M

Hej Linn! Stordammen ligger vid sävjaskolan, och man tar buss nr 5 dit ;) Busshållplatsen heter Sävjaskolan har jag för mig, det är i alla fall den som är efter ölandsresan! :) kram

2009-02-01 @ 16:39:31
Postat av: Mamma

Hej!

Finns det höstlov på våren också?



Emil vill gå på stan o köpa kläder med dig, kan du ringa honom?



Kul o läsa

Puss Mamma

2009-02-06 @ 14:56:57
URL: http://linntunudd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0