nu ere fan snart...

skiträdd.
jag är rädd för att ta ett stick i fingret o nu ska någon skära i mig... jag vill inte!!!

får panik när jag tänker på det.. mycket tårar nu...

ska åka till Johanna o Lucas nu o mysa med Lucas, kolla på massa filmer så jag slipper tänka på det. Hoppas jag.

mina underbara vänner--- älskar er för allt ni gör för mig...

förlåt att detta blev ett deppinlägg men nu ere fan snart dax och jag är så rädd.

förresten kunde jag inte byta abonnemang idag för att den trevliga telia killen förklara att min bindningstid med telenor måste gå ut helt innan de kan göra en förfrågan om att få ta över mitt nummer. så på tisdag efter operationen om jag orkar eller på onsdag ska jag fixa allt det där... om allt gått bra... bläääääääääääääääääääää

idag kom iaf julia hem o jag fick ett jättegulligt sms, blev så glad!
Dessutom har jag tränat tjejerna idag också i tre timmar. Den nya gruppen. Det var kul, de var duktiga! Man blir så stolt när man ser vad de kan och man vet att man tränat dem så länge att man faktiskt har lärt dem massor:)vi är riktigt duktiga vi, alla tränare i Bas2-ta åt er!

nej nu väntar Johanna och lilla älsklingen... borde plugga men känner att jag inte orkar.

everything is still a blur

puss på er
//L

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej min vän! Det kommer att gå hur bra som helst ska du se, du behöver inte vara rädd! Men det är så klart ok att vara det, vi är många som finns för dig. Du måste säga till om jag kan göra något, jag gör vad som helst det hoppas jag du vet! Men som sagt det kommer gå hur bra som helst och tänk på vad skönt att slippa ha ont!! Ta hand om dig!



puss å kraaam

2009-01-10 @ 21:14:45
Postat av: Eija

Kram min gumma! Tänkte bara berätta att Max har ca 1500 sms/mån och han har inga sådana räkningar som du har för din mobil. Han har Tele2 Kompis. Kolla det också. Kram!

2009-01-11 @ 00:09:51
Postat av: Sofie

Jag kan förstå att du är orolig, för en operation är vi inte med om ofta.. Men det kommer att gå bra, tänk så många operationer det sker varje dag. Dom kan sin sak.. Försök bara att ta det lugnt så burkar allt gå bättre!



Puss, gumman

2009-01-11 @ 10:45:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0