inte van att vara såhär trött...

Jag sover typ hela tiden. O när jag inte sover kollar jag på sex and the city (tack gode gud att Fia fick boxen i julklapp). Jag har typ legat i sängen sen operationen i tisdags morse. Med ett undantag på en examination i skolan idag. Orkade göra det jag skulle redovisa, (opponera på en mini-examensuppgift) o sen fick jag min uppgift opponerad sen var jag tvungen att gå hem. Vart för trött. Antar att det är för att min kropp försöker läka, och det börjar se okej ut. Inte lika svullet. Bara lite blå-gult... haha men vad hade jag väntat mig (jag-även kallad blåmärkstjejen)

Nu äter jag pan-pizza för andra gången idag och jag orkar inte ens ha dåligt samvete... vaffan när man är sjuk orkar man inte laga mat...

Nej nu ropar SATC-boxen på mig... o snart kommer Pär<3 då ska vi se ett avsnitt till av band of brothers.

puss på er

untouched

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0