herregud

jadu det finns inga ord som kan beskriva den totala tomhet jag kände idag när jag kom hem från min första dag på praktiken.
Hopplöst och trött och fundersam... vill jag verkligen bli lärare?
Men jag antar att man alltid känner såhär när man börjar på nåt nytt som är lite tungt. Ganska svår klass om man säger så...
och redan imorn ska jag ha min första lektion som känns halvplanerad eftersom vi knappt fick någon tid med vår handledare idag. Hoppas det blir bättre. Det är liksom nu jag ska lära mig ALLT som inte står i böcker vilket är ganska så mkt...

orkar inte skriva så mkt för jag är rätt trött efter dagen, gick upp 6.20 (jag sover gärna till 11, 12 om jag får) och sedan hem o städa och sen träning för första gången på två veckor. Gick bra faktiskt inte så värst ont men i slutet fick jag sätta mig både på grund av ont och också av huvudvärk...

Imorgon kommer min kusin hit:) Hon bor vanligtvis i Paris, eller nu bor hon ju faktiskt i Göteborg o pluggar o vi ses inte så ofta så det ska bli jättekul!!! Hon ska sova hos mig tills på lördag morgon då hon åker tillbaka till Paris:)

nej nu ska ja snart sova.. vänta på Pär bara:)

puss på er

you're the closest to heaven that i'll ever be, and i don't wanna go home right now...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0