Benjamin Buttons otroliga liv

Såg vi igår, jag o Pär... Den var braa! Det enda var att vi hade 4 otroligt omogna och respektlösa killar bakom oss som pratade, smackade, skrattade högt under typ hela filmen.
När de kom in i salongen så tittade både jag o Pär på varandra o ba nej ska de sitta bakom oss. Båda två sa till oss själva att fan nu ska vi inte vara så dömande på förhand men det gick ju som sagt så som vi trott... En gång sa Pär till dem o då ska de börja käfta emot... så jäkla trött på omogna och ouppfostrade ungar...

Sen gick vi hem till mig o fick sova ihop ungefär 3 timmar innan stackarn skulle upp o jobba. Han har jobbat massor den här veckan, förstår inte hur han orkar. Jag hade hoppats att vi skulle få hela fredagen tillsammans men han berättade att han ska jobba då med och antagligen hela helgen. Jag ska ju ut på praktik på måndag i 2 månader från 8-17 varje dag typ så det kommer inte bli så mycket Pär och Linn tid:( För sen när jag kommer hem har ju jag alla träningar och han jobbar.
Men men det ska nog gå bra ändå... bra o längta lite också...

Idag ska jag till honom iaf o äta lunch och sen kommer Sofie o hämtar mig så ska vi åka till Julia o säga hejdå:'(
sååå jobbigt... kommer sakna henne som faan... hennes skratt och skämt på träning, hennes konstanta leende och klockrena kommentarer och hennes stooora hjärta... men men det är bara 122 dar eller va sa du julia...

nej nu ska ja göra mig klar... vi hörs mina änglar...

i just dont wanna miss u tonight...

Kommentarer
Postat av: Helena

Jag var tvungen att se den igår kväll, eftersom du sa att det var bra. Den var ju sorligt.. jag satt och grät vid datorn :( Men den var bra! Fin film. Ses ikväll gumman, puss

2009-01-23 @ 12:05:38
Postat av: julia

Vill oxo se film!!! Men nu ar det ju bara dryga 100 dagar eller nat sant kvar :)

2009-02-12 @ 03:32:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0