Vilat upp mig idag?

hoppas jag. Mådde inte alls bra när jag vaknade imorse och hade inte sovit en blund på hela natten. Migrän, mardrömmar, halsont och magknip omvartannat och stackars Pär kan inte heller fått sova så mycket. Varje gång jag vaknade, eller snarare när jag aldrig somnade kunde jag räkna med att han klappade på mitt huvud, kramade om mig eller bara pussade lugnande på mig. underbart...

Så jag ringde min handledare och talade om att jag stanna hemma idag.

Så idag har jag sovit, handlat lite o tvättat. Och druckit en j*la massa c-vitamin. Jag vet att man bara ska dricka en om dan men jag tror verkligen på dess helande effekt mot förkylning...haha

Fick också lite pluggande gjort, det var skönt.

Nej nu ska jag kolla på tv... puss på er
//L
Everywhere I'm looking now 
I'm surrounded by your embrace
Baby I can see your halo
You know you're my saving grace
You're everything I need and more
It's written all over your face
Baby I can feel your halo
Pray it won't fade away

Kommentarer
Postat av: Sofie

2009-02-11 @ 12:42:34
Postat av: Sofie

Hoppas att du kunde sova inatt och att du mår bättre! Puss, gumman

2009-02-11 @ 12:43:40
Postat av: julia

Nu har jag antligen hittat hit, saaa seg jag ar!

Men gumman, ville ju inte hit for att finna dej sjuk ju. Skont att Par e dar!! Sa lisa ska sluta nu, hade d pa kann... jattesynd! :( hur gar traningarna annars? Saknar er alla, pussar i floder

2009-02-12 @ 03:27:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0