London!!

jag och Pär ska åka till London!!! Det känns helt overkligt...
Vi ska hälsa på hans syster och vi åker den första april och stannar i hela 5 dagar så jag kommer hem den 6e... Ska bli så himla mysigt men liiite läskigt också. Tycker inte alls om att flyga o så men men det tar bara 2,5 timmar.

Det enda som är, är att nu jävlar måste jag spara pengar. Hatar att behöva oroa sig för pengar, och tänk sen efter sommaren när jag har gått ut o kanske inte får nåt jobb vaffan gör jag då??! Men jag o Fia ska iaf söka en kurs så man kan leva på CSN om det är så att man inte hittar nåt. I sommar blir det iaf Skopunkten så det är skönt att det är fixat!

Idag gjorde jag en stooor tabbe. Jag skulle ta en powernap men det blev hela två timmar. Kunde bara inte gå upp när alarmet ringde, var så himla trött. Så gissa hur trött jag är nu på en skala. inte så värst. Men det är bra för jag ska göra massor innan jag går o lägger mig.
  • lägga fram varma kläder inför imorn, ska vara ute på en lång lektion
  • packa träningskläder och saker inför träningarna imorn
  • skriva studieplan
  • diska o dona lite...
Och här sitter jag o gör inget av detta... haha men ja tänkte att ni, mina vänner o kära läsare ni måste ju ändå gå först;)

Fick en pratstund med min älskade kusin idag innan jag däcka totalt:) Det var skönt. det var länge sen jag saknade henne såhär mycket som jag har gjort sen hon åkte. Brukar såklart sakna henne men jag vet ju om att vi inte ses så ofta men nu har jag verkligen tänkt på att jag saknar henne hela dagarna... men men i sommar kanske... Jag o Pär kanske åker dit o hälsar på henne o Daniel... vore så himla kul... men återigen... pengar pengar pengar...

Nej men hörrni nu ska jag sätta igång...

i think i'm inlove with my stereo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0