Ledsen

fick precis reda på att Lisa ska sluta... på gympan...
har gråtit oavbrutet i 20 minuter o nu får ja fan skärpa mig. Det är inte som om hon ska försvinna men det är bara det att jag vet hur det blir när man är van att ses tre gånger i veckan MINST och sedan försvinner det. Svårt att hålla kontakten uppe lika bra, Men vi får göra vårt bästa gumman.
Kommer sakna din underbara positiva attityd på träningarna, din underbara humor som alltid får mig att skratta även när bakåt passen går skit. Din underbara peppning på tävling som gjorde att det började gå bra för oss.
Du får följa med till tävlingarna ändå så ere bara... för peppningsuppgiften;)

Kommer ihåg när vi sov över efter förra träningen. Haha du och din bön till Gud i ovädret... haha

Du är underbar gumman. Önskar önskar önskar att du ändrar dig...

Sneeeeella sneellla Gud.... Gör så att Lisa ångrar sig... Linn vill så gäääaaaarna det...
Amen

puss på er //L

I will miss you


Kommentarer
Postat av: LillLisa

<3

2009-02-11 @ 22:09:23
Postat av: Sofie

Jag saknar dig också lisa!!

2009-02-11 @ 22:44:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0