Klarat av första veckan av praktiken...

Men det var ju också den "lättaste". Från och med måndag ska jag och Peter hålla i alla lektioner, sköta samlingar på morgon o eftermiddag, sköta luncherna o när de går till fritids... ALLT... Ska bli spännande men kommer bli mycket jobb. Framförallt planeringstimmar. På måndag ska jag ha två idrottstimmar. Tänkte leka lite med dem.

Nu sitter jag här alldeles skakig för jag har tagit astma medicin. Jättekonstigt, ja brukar bara få astma när jag är jätteförkyld men det är jag inte nu o ändå fick jag svårt att andas i natt o framförallt när jag cyklade hem från Pär. Det brände liksom i halsen, och andningen blev segare...
men nu känns det nog snart bättre:)

Ska ner på stan med mamma och emil idag. Emil har lite presentkort på olika affärer o han vill att jag ska hjälpa honom att hitta kläder. Ska bli kul, inte sett dem på ett tag.

Ikväll vill jag gå ut! Men vi får se om någon nappar. Har hört med Ploy o vi ska prata om det idag. Sedan hoppas jag på att Fia vill gå ut. Jag vill till Värmlands eller nåt sånt:)

Idag kommer också Jessica hem:) Ska bli jättekul o höra hur hon har haft det!! saknat henne

Nej nu ska jag göra mig iordning... Kan ju inte se ut såhär... haha

puss på er

//L

but your not a boy...


Kommentarer
Postat av: Eva

Ja fy för bricanyl! Råskakis!





2009-02-07 @ 23:12:36
URL: http://evasten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0