Hemma igen

Alltid lika konstigt när man kommer hem från en resa då man har bott med en eller flera personer flera dygn i rad, att man sen helt plötsligt är helt själv. Lite jobbigt men lite skönt också.

Har haft det underbart i Värmland! Åkte ju i onsdags, hade jättekul på tåget dit, vann nämligen chicago 3 gånger mot Pär:) Annars brukar han jämt vinna nämligen. Åkte hem till hans föräldrar o åt mysig middag:)
På torsdagen tog jag o Pär en promenad i Forshaga o fikade på ett jättemysigt fik med superbilliga semlor:):) 48 kr för två semlor och två drickor...  Vad sägs om det Uppsalabor??!
 

På kvällen gick vi på bio med Tobias:) Vi såg Die walle. Den va faktiskt bra...

På fredagen tog vi lite sovmorgon o sen åkte vi till Pärs mammas skola och hälsade på hennes klass. Det var riktigt kul att se var hon jobbade och hur hennes klass var osv!
Sedan åkte vi in till Karlstad och till ett köpcentrum o handla lite alkohol o kollade runt lite. Vi åt lunch på ett jättemysigt ställe och sedan gick vi för att träffa Pärs kompisar o fika lite hemma hos dem:) Efter fikat skulle Pär klippa sig o sen mötte vi upp med Pärs pappa, hämtade hans mamma och hem för att äta middag. Sen var det dags för lite chicagospel innan vi skulle på bio igen med föräldrarna:) Vi såg the international. Den var väl sådär om man säger så. Jag tycker väl inte om så mkt när de skjuter varann massor o alla dör liksom men ajja den var väl okej.

På lördagen åkte vi till ett ställe som hette Naturrum som har en fotoutställning och också massor med djur som man kunde kolla på. Det fanns jättesöta djur där o ja blev lite kär i en undulat som var jättehäftig som var vit och turkos. När jag var liten ville jag helst av allt (typ) ha en undulat nämligen...haha

Efter detta åkte vi hem o kollade lite på tv o åt lite innan jag o Pär åkte in till Karlstad igen för att ha förfest med Pärs kompisar o utgång på Blue moon bar. Det var skitkul!! Dansade typ hela kvällen därinne:)

Idag har vi bara gått upp o ätit frukost, packat o ätit lunch, vi tog tåget kl 14.20 o ja kom hem hit vid kvart över sju nånting...

Nu är jag helt slut, blir väl så när man är lite halvtrött efter igår o dessutom rest i typ 4 timmar. Hade bra svårt att sitta still på tåget ska jag tala om för er!
Men jag slog iaf Pär i chicago igen!! haha

Nej nu ska jag fixa lite för skolan imorn, har nämligen egen skola(ILU) imorn hela dagen o dessutom ska vi börja på vårt examensarbete... På tisdag är det tillbaka till praktiken igen... jobbigt med tidiga morgonar men kul:)

Sov gott alla mina änglar!

Pärs familj har ett underbart stort vardagsrum som är perfekt att stå på händer i!! Detta gjorde jag lite när jag hade spring i benen... har ju som sagt svårt att sitta stilla ibland och vardagsrummet liksom inbjöd till lite gymnastik... Pär hade lite kul åt mig....


puss på er!

baby i can feel your halo
prayin it wont fade away...

Kommentarer
Postat av: tessan

Tja

Låter som en mysig weekend. Forshaga är mysigt, min farmor och farfar bor där så jag har tillbringat mycket tid där i mina dagar.

Ses på onsdag

2009-02-23 @ 15:06:27
URL: http://tessansvensson.blogg.se/
Postat av: jessica

Låter som du har haft det underbart vännen! Härligt! Synd att jag inte kunde va på träningen å träffa dig idag men vi ses ju båda onsdag å torsdag =P. Lycka till på träningen puss puss!

2009-02-23 @ 19:45:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0