hemma från träningen... händer INTE ofta!

orkade bara inte. Håller på o bli förkyld, igår på friståendet hade jag jättesvårt att andas bara ja körde ett halv fristående och det betyder att förkylningen är på G... suck...
Dessutom känns det så himla sent när jag har praktik hela dagarna att sluta tio, åka hem, träffa Pär kanske en halvtimme innan vi somnar osv osv...

Imorse när jag vaknade funderade jag starkt på att stanna hemma. Mådde illa, var yr o inte alls kul. Men jag tog mig upp och kom till skolan. Barnen är för söta! Man blir ju glad av dem!
Hade mina två idrottslektioner. Kändes bra även om jag var tvungen att improvisera eftersom det var många borta och många som inte klarade av vissa saker. Skönt att man klarar av att ändra sig liksom...

Imorgon ska inte jag ha några lektioner själv, är ju i klassen när Peter håller i dem men ändå. Inget att planera ikvl iaf. Imorgon ska våra elever sjunga i allsångskör i Musikenshus på eftermiddagen. Ska bli kul att se!
Vi stannade kvar till 16 idag o planerade allt på onsdag, då ska vi göra små fallskärmar med barnen:)

När jag kom hem idag lagade jag mat på en gång. Blev en extra matlåda med fiskpinnar också, alltid bra.
Sedan kom jag på att Pär kanske vill ha mat ikvl och en matlåda imorgon också så jag gjorde lite pannkakor till honom så kan han välja matlåda:) ibland är man väl en snäll flickvän??

Nej nu ska jag njuta av att jag kan titta på tv en måndagskväll. Har nog inte hänt på kanske tre år?? Börjar redan känna lite ångest över att jag är hemma...

Ha det så bra, håll er friska!!
puss o kram //L

Whatever it takes

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tror att salabackes barn var å kollade på den allsången i Musikens hus idag =P. Coolt =). Hoppas du mår bättre nu vännen. Puss puss på dig!

2009-02-10 @ 20:28:58
Postat av: jessica

Jag tror att Salabackes barn va å kollade på allsången på musikens hus. Coolt =). Hoppas du mår lite bättre nu vänne. Puss puss!

2009-02-10 @ 20:30:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0