Alla hjärtans dag

Så himlans mysigt! Pär var helt ledig från jobbet och det var första hela dygnet vi fick vara tillsammans utan massa jobb, praktiker o tidiga morgonar...
Jag åkte dit efter träningen i fredags. Hade med mig sjukt mkt saker, hade köpt två kuddar i alla <3ans dag present till Pär som tog en himlans plats o så massa kläder o saker. (Jag sa att det var massa saker som jag skulle ha gett till Jessica men att hon inte var på träningen-klurig ja e va??)
Kom hem dit o vi lagade lite mat o mös framför lets dance... Spelade lite kort o han vann IGEN... jävla skit måste verkligen börja vinna snart... hatar att förlora haha...

På lördagen <3 vaknade JAG först:):) Kl halv nio väckte jag älsklingen. Vi låg o pratade o njöt av att inte behöva gå upp och det blev inte frukost förrän vid 11 nånting. Sedan fick jag världens sötaste present, en bok som han läst o som han tyckte va jättebra o så sa han till mig o bläddra lite i den. Inuti boken låg två biljetter till Anna Ternheim på Katalin den 3/3:) Sötaste!

Vi gick ner på stan o gjorde lite ärenden och gick förbi mig på vägen hem för att hämta lite varmare kläder. Vi skulle nämligen ut på promenad var det bestämt. Vi gick upp på åsen där vid gamla uppsala högar och såg solnedgången och drack varm choklad<3 så himlans fint var det! Var ute nästan två timmar o på vägen tillbaka var man ganska kall men det var mysigt!
När vi kom hem blev det ett värmande bubbelbad och champagne!!! Myyyys...
Efter detta gjorde vi iordning maten, nämligen räkor, vin, rostad bröd, såser osv osv. Allt detta till melodifestivalen. Vi satte poäng på alla också och de som vi gav högst poäng gick faktiskt vidare också... kul...
Sedan var jag helt slut, har ju inte mått hundra som sagt dessa dagar, inge kul alls vill verkligen inte bli sjuk nu när vi ska till Värmland på onsdag och när jag ÄNTLIGEN är ledig... Men men c-vitamin o massa godis det är väl en bra medicin?!

Nu ska jag snart få skjuts av min otroligt snälla tränare till träningen för att sitta o titta på o ge så mkt tips som jag bara kan för att bidra till det nya friståendet...

Hoppas alla ni håller er friska o krya nu på lovet och att ni hade en mysig alla hjärtans dag igår!
puss på er
//L
Everywhere I'm looking now 
I'm surrounded by your embrace
Baby I can see your halo

Kommentarer
Postat av: tobbe

du ser, en gång i Värmland sen är du fast.. det går inte göra något annat än att älska detta ställe.. ha ha

2009-02-16 @ 16:48:34
Postat av: Anonym

Åh, va mysigt ni verkar haft! härligast av allt måste ju iaf vart att ni fick vara med varandra, hela dagen utan något som stör, det är verkligen ovärdeligt att bara få vara tillsammans. Hoppas ni får det super i värmland! puss på dig vännen <3

2009-02-17 @ 16:34:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0