Party ikväll:)

Nu ska jag snart sticka iväg till träningen med mina gullungar:) Blir lite konstig träning ikväll för hallen är egentligen bokad så vi får klämma ihop oss någonstans... Men det blir nog kul ändå... tjejerna har ju så bra stämning och energi så det blir oftast kul med dem:)

Sedan är det ääääntligen dags att träffa Ploy... Vi har inte setts på evigheter och stackarn pluggar ju så mycket så man inte hinner träffa henne alls och som alla vet har ju inte jag heller det tommaste schemat så nu ikväll ska det äntligen ske! Älskar min Ploy... hon är så bra... <3

Har varit en lugn och skön dag idag... behövdes... Har nog äntligen hämtat mig efter två helger i rad av tävlande och buss-åkande upp och ner i Sverige:)

nej nu måste jag kila...
Undrar om jag ska ta med mig pepparkakshjärtan till mina hjärtegull...

puss
//Linn

breathe slow

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0