Lördagen blir fullspäckad:)

Idag bär det av till IKEA med mamma:) Handla lite julklappar o grejjer. Sedan är det träning med tjejerna, den sista för i år(!). Sedan ska jag o Fia ha Linn o Fia mys<3 Blir riktigt bra det... Vi ska göra kola:)

Imorgon ska jag fira jul med min familj:) Eftersom jag åker iväg med Pärs familj över jul så får vi fira lite i förväg. Ska bli jättemysigt! Vi ska vara hos kära mormor så det blir nog mycket god mat också!

På måndag och tisdag ska min klass spela upp sitt julspel. Ska bli jättekul o se hur de fixar det! Tror det kommer gå galant eftersom de är bäst! Sedan blir det lite sorglig avslutning men det ska nog också gå bra och sedan på tisdag bär det av till Stöten:) Herregud hur ska detta gå???!! Inte åkt skidor på något sätt sen typ sjuan eller nåt. men men man är väl en naturbegåvning... haha vi gymnaster kan väl allt... eller??

Nej nu ska jag iväg o fixa lite med Pärs present, har en del där o göra om man säger så!!!

puss på er!
//Linn

rock away

Kommentarer
Postat av: Sara

Det kommer gå så bra att åka skidor Linn, erfarnhet från en som åkte skidor för första gången i sitt liv i år :) Vi får ta och styra upp någon gång som vi kan ses alla fyra. Det får bli efter jul och nyår dock. Puss o kram

2009-12-19 @ 12:18:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0