Kul på dansgolvet igår!

Och kul på träningen innan:)
Alltid party när man är med Ploy;)
Saknar sommaren dock... du o jag... o laxpastan..

Har varit på stan idag med Pär:) köpte ett nytt lås till min cykel och när jag ska betala så hör jag någon säga "hej snygging"... jag tar såklart direkt åt mig och tittar dit... haha och som tur var var det till mig, det var anna!!! Så jag fick följa med henne och hälsa på hennes otroligt söta son Emil <3 Åååå så söt han var! Han har hennes lilla grop i hakan och smilgropar... underbart...
Hoppas hoppas hoppas vi får möjlighet att träffa dem snart igen och att jag då får hålla i honom... livets små mirakel...


Nu sitter jag är och har lite beslutsångest över vad jag ska göra ikvl. Antingen fest med herrtruppen och diverse gymnastikfolk:) eller så blir det en lugn kväll hos Pär med filmkväll...Ganska trött och vet inte direkt om jag är så sugen på att parta till igen samtidigt som det vore kul att åka till festen en stund iaf! Kanske gör så så får vi se om jag stannar länge eller inte...

Jag är ju inte en som missar fest i första taget egentligen... haha

nej nu ska jag ta en powernap och fundera lite till!
puss på er!

//Linn
the greatest love of all

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0