Inte mig själv...

De som har känt mig länge har märkt att jag inte riktigt varit mig själv den här veckan. Har inte mått bra helt enkelt, det var länge sen jag kände såhär, ni vet att ju längre veckan går desto mer händer som är negativt... Det började redan förra helgen med missförstånd och skit rent utsagt...
Sedan har det bara gått nerför. Folk som inte lyssnar, folk som inte tittar, folk som sviker, träningar som går skit, träningar som jag måste sluta på men egentligen inte vill och bara allmän trötthet. Trött fysiskt, psykiskt och liksom trött på mig själv...

Men hoppas på trevligare känslor nu framöver... Min underbara älskling finns vid min sida vid alla dessa tillfällen och det betyder allt. Hur han orkar förstår jag inte. Jag orkar ju inte ens med mig själv, men som han sa igår när vi låg o pratade om detta " du är ju mer med dig själv än vad jag är" haha du har så rätt älskling...

Och vi hade supermysigt i tisdags i Stockholm... Du är underbar..

Idag har jag vart ute hos Johanna och hälsat på. Var skönt att få prata med sin bästis lite om allt o inget... Hon är underbar. Och Lucas med... sötunge!!

Sedan fick jag stressa in till stan för att hinna till träningen med mina tjejer. De ägde som vanligt. Så j*la coola!<3

Nu har jag kollat på idol alldeles ensammen. Ingen som kunde titta med mig ikvl o Pär jobbar till 00.30.

hoppas på en gladare och piggare Linn nästa vecka! Har en hektisk men rolig helg framför mig så jag ska försöka få lite vila också:)

puss på er mina vänner som alltid finns där. Oavsett vad. Utan krusiduller. Det är er jag i hjärtat.

//Linn

higher

Kommentarer
Postat av: jessica pettersson

Ja vi håller tummarna för en bättre vecka nästa vecka =). Det ska bli mysigt imorrn tycker jag så då får du vila upp dig å prata av dig lite =). Ses imorgon! Puss puss!

2009-12-11 @ 23:26:30
Postat av: Anonym

Det kunde vara värre..

2009-12-11 @ 23:39:20
Postat av: Anonym

livet har sina upp och nergångar, och det är skit att vara nere på botten. Det enda sättet att ta sig ur det är att vara glad åt det underbara som livet ger, man kanske inte kommer ur sina problem direkt på det sättet men man mår oftast bättre som person. du är en underbar person och du har givit mig mycket glädje under alla dessa år. "Folk som inte lyssnar, folk som inte tittar, folk som sviker, träningar som går skit, träningar som jag måste sluta på men egentligen inte vill och bara allmän trötthet. Trött fysiskt, psykiskt och liksom trött på mig själv..." människor som sviker och inte lyssnar finns det överallt, det finns människor som du linn, som alltid tittar lyssnar och ställer upp. de som sviker är vana att få vad de önskar på silverfat av underbara vänner som du, därför är de inte vana över att ge något tillbaka. jag förstår vad du menar med för lite tid till gympan, det är så mycket man vill göra som inte hinns med. jag känner mig trygg i c-hallen, och denna trygghet VET jag att du också känner. glöm inte bort den om du slutar, hallen finns kvar, det gör även de flesta vänner du har där, ditt liv går vidare. jag vill absolut inte att du ska sluta, du är en klippa i laget, FÖR ALLA! men hinner man inte så gör man inte det, då blir man tröttare på allt och det mesta blir så mycket jobbigare att ta itu med. glöm inte att leva också linn, glöm inte att vara lycklig, glöm inte att ta vara på den lyckan. puss

2010-01-02 @ 15:50:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0