Besviken på mig själv

Så kan det gå... Suck... Så himla onödigt!

Helgen var rolig och mysig såklart med världens bästa trupp men det blev ett snörpligt slut i finalen...

Vi kom fyra i kvalet med en del missar som vi kunde rätta till...
Vi började köra fristående i finalen och fick där 8.7. Helt sjukt hög poäng... Det var riktigt bra, och jag klarade min flickis:)

Sedan gick vi till matta, några missar där, ett fall och lite annat men ändå fick vi 8.7 även där. Så det var bra. Sedan var det bara hoppet kvar. Jag kände mig så säker på mina varv innan och det fick jag ju ångra... visste att ja inte skulle känna så... Helskruvs-varvet gick bra förutom ett fall. Sedan kom min en och en halvskruv. Jag får helt fel sats och trippar som en tok och tänker att jag måste dra på för att komma runt på den. Så jag drar på och det hade jag tydligen inte behövt göra för jag drar runt den så mkt så att jag får massa bakåtfart och sätter mig på rumpan:(
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ vad dålig jag äääär!!!!! blir fortfarande helt förstörd av att tänka på det och jag ser den i repris och slowmotion i mitt huvud 24/7...

Men men som "tur" var var vi så långt ifrån trean att mitt fall inte hade gjort att vi kom trea även om jag stod... Men ändå... jag kan det där ju...

usch...

idag har jag lite små-projekt, håller just nu på att frosta av frysen, tänkte ställa fram lite adventsmys-saker och sånt och städa. Får se hur mkt jag hinner, ska iväg o handla nu. Svårt att handla när man inte kan ha nåt i kylen... haha..

puss på er

//Linn
you and i...

Kommentarer
Postat av: Emma

Linn, det var inte bara du som ramlade, fatta att det var jag IGEN som förstörde i finalen, du vet ju vad man säger, en gång ingen gång, två gånger en vana! (och jag är nu inne på vanan... men vanor är ju till för att brytas, eller??) Vi ses imorgon vännen <3

2009-12-01 @ 13:23:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0