Trötter, det är jag det...

Haha vet ni vad jag gjorde idag? Jag glömde nyckeln i låset när jag låst upp min dörr hemma efter jobbet. Tuur att jag drog mig upp ur sängen för att tvätta lite senare och upptäckte detta. Annars vet man ju inte hur det hade gått...

Guuud vad mörkt det är ute nu!! Och massa fåglar överallt som flyger lågt... rädd att det ska åska inatt när jag sover själv... Pär jobbar till 2 stackarn! Han jobbar över 13 timmar... o jag klagar över mitt... dum jag är...

Imorgon är det jobb igen men bara fyra timmar... men fan vad vi har o göra på de timmarna!! Massa saker som vi inte hann med idag för att vi hade massa annat o göra... men det ska vi fixa!!

Har ont i fötterna...

Nej men nu blir det nog en sista koll i tvättstugan med fingrarna korsade för att tvätten är torr o sen bums i säng... är trött som sagt och vill inte göra nåt sånt dumt på jobbet imorn som att glömma nycklarna någonstans...

puss på er allihopa!

//Linn

river flows in you


Kommentarer
Postat av: Marika

Hoppas du sov gott sen iaf. De behövde du! Och du är jätte välkommen hem till oss en annan dag =) Du måste ju se hur jag bor snart =)Och de är ju inte alls långt från Pär. Cykelväg raka vägen. =)

Ha en bra dag på jobbet!

Puss

2009-08-16 @ 10:17:15
Postat av: Marika

Just de, gillade du låten? =) Puss

2009-08-16 @ 11:11:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0