kräftlukt

det går fan inte bort!!

Men jag ska försöka få bort det genom att gnugga händerna i diskhon tydligen. trevligt...

Idag har jag jobbat. Det gick fort, var ju bara fyra timmar lite drygt. Två av mina söta gympatjejer kom in och hälsade, två gånger faktiskt. Man blir lika glad varje gång man träffar någon gympatjej som blir glad av att se en och som vågar prata med mig utanför gymnastiken. De är så söta... Många vågar inte ens säga hej ibland det är lite tråkigt, då känns det som om man inte betydde något alla de år man tränade dem. Men men det var roligt så länge det varade och de blir väl lite blyga när man inte tränar dem längre..

Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan ska jag kolla på de otroligt omtalade loppet mellan Gay och Bolt. Får se hur det går. Tycker synd om Gay som liksom hamnat lite i den "negativa" facket eftersom Bolt är så himla glad och lekfull. Och dessutom, vad har han för efternamn stackarn??

Nej nu ere bara 12 minuter kvar... Hörs kanske sen...

puss

//L
let me let me

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej babe,

min bloggadress! du kan kolla in massa bilder där från San Sebastian. och vet du? jag kommer och tränar på söndag hihi.. måste ju ha något att göra nu när jag inte kan vara kvar här nere :(



vi ses fina du, pusspuss

2009-09-13 @ 15:24:11
URL: http://ramlarihop.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0