Jobb jobb och jobb

jobbar 9-18 hela veckan... I världens minst luftkonditionerade gympahall. haha... VARMT!!

Men det går bra med tjejerna så det är kul!

Nu sitter jag med en kopp te framför datorn och väntar på min stackars pojkvän som har fått något i sin bakruta på bilen så den är helt kraschad. Kul... En bil kan alltså inte stå på en parkering utan att någon ska sticka in en pinne eller vaffan man stuckit in i bakrutan. herregud...

För övrigt har jag möblerat om i mitt rum:) Hoppas att ni snart kommer o kollar in hur det blivit!! Känns iaf mycket (läs:lite) större!!

Sedan har jag fått lite trevliga jobb-erbjudanden under tiden jag har jobbat på lägrena... Det låter bra och kul o jag hoppas att min framtid är lite mer säker nu. Jag ska iaf plugga en kurs på distans och dessutom jobba så mkt jag bara kan!Men herregud innan jag kom fram till det beslutet! Känns inte riktigt som jag har bestämt mig fast o fullt heller men ett av jobben vill jag verkligen ha så det känns kul!

Vad har annars hänt... hmmm inte så mkt eftersom det känns som jag lever totalt innanför fyrishovs väggar... haha

Hoppas jag komer ut i verkligheten snart:p nästa vecka jobbar jag bara tisdag onsdag torsdag på skopunkten och sedan är jag ledig ett tag hoppas jag innan kursen börjar. Dessutom jobbar jag nu i helgen så det blir mkt jobb innan en välförtjänt ledighet!

Nu ska jag dricka upp mitt te o kanske poppa popcorn... Varför är jag alltid sugen på saker??? herregud måste få bort mitt sockerberoende eller vaffan det nu är. Några förslag på hur?
puss på er mina änglar där ute

//Linn

live your life...


Kommentarer
Postat av: Therese

Hej gumman! Huur kan jag ha missat att du har en blogg?! Kul! :) Har du jobbat klart hos oss i sommar? Kram Therese

2009-08-13 @ 22:18:30
Postat av: Eva

Ta en morot!



:)

2009-08-14 @ 20:46:20
Postat av: Sofia Sjödahl

Babe???!?!?!?!?! Sen när började du dricka te??;):O;):O pussssss

2009-08-16 @ 20:03:40
URL: http://sofeija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0