Määääätt!!!!

Java... underbara Java... Men ja, det kan faktiskt bli lite för mycket av det goda... Jag är så mätt så jag kanppt kan sitta här o skriva men men det var det värt!
Underbart mysigt med underbara vännerna... älskar er tjejer.

Gissa vem som inte ville vara med på bild??! haha
Sedan blev det en tripp upp i hallen o kolla på Seniorerna som ska tävla Jsm i helgen.. Hoppas det går bra för dem!
Uppskattar verkligen vår trupp där det är lite mindre press o lite mer leenden på träningarna. Skönt tycker jag även om man blir avundsjuk på hur duktiga de är! Balansgång det där men jag tror fortfarande att det går att få både och... men vad vet jag...

Nu är jag skiittrött!! Vaknade tidigt imorse hos Pär o låg vaken ett bra tag innan han vaknade. ovanligt. Var hos läkaren 10.20 o han var sen så jag fick vänta ett tag. Fixade högkostnadskort äntligen så nu kan jag gå dit utana tt det svider i plånboken...
Fick också ny blodtrycksmedicin eftersom den jag fick först påverkar mig så mycket på träningarna. Svårt o andas o jobbigt som faan blir det...
Men den nya jag fick hade biverkningarna att man kan bli varm om fötter o händer och rödrosig om kinderna. Det lät väl som några som man kunde stå ut med särskilt som den kostar 50 kr i månaden jämfört med mitt andra enda alternativ utan biverkningar men som kostar 500 kronor i månaden!!!
Men så kommer man till apoteket o så börjar hon snacka... Du vet att du måste ta den här på samma tid varje dag?? Du vet att du inte ska äta då du tar den? Du får inte äta grapefrukt??!! Herregud. Bäst att läsa bipacksedeln...
Vanliga biverkningar; vämesvallningar.... (!) huvudvärk(!!!) Tinnitus(!!!!!) Herregud vad är detta för medicin...
Hoppas verkligen inte att jag får någon av dessa! Huvudvärken har ju precis försvunnit så den vill jag inte ha tillbaka o tinnitus klarar jag mig utan. varm är jag ändå o sover med öppet fönster mitt i vintern... så vi får se hur denna följetång slutar!!spännande va mina vänner;)

Nej nu ska jag nog fixa lite... har lite saker som ligger över mig men orkar inte riktigt ta tag i det...
  • inbjudningar till examensfirandet
  • göra ordning gympaboken till helgens (och resten av månadens) tävlingar
  • skriva ut kort
  • skriva diplom till mina gympatjejer
puss på er vännerna

//L
all i know is everything is gonna be allright

Kommentarer
Postat av: Helena

Tack för idag! Alltid lika roligt att umgås med er. puss <3

2009-04-23 @ 23:53:06
Postat av: H.. igen :)

kom på att vi tajmade bildtagandet väldigt bra, vi äter ju frukt så nu när jag kollar på bilden får jag inte den där jätte-full-i-magen-känslan, superbra! hehe.

2009-04-24 @ 09:29:44
Postat av: Anonym

http://www.yr.no/sted/Sverige/Uppsala/Uppsala/langtidsvarsel.html

2009-04-25 @ 11:35:18
Postat av: Sofie

Någon måste ju ta kort också :P haha.. Tack för en mysig kväll!! Puss, gumman

2009-04-25 @ 19:58:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0