Det bär av till Värmland imorn!!

bara sådär så bestämdes det att jag ska åka till Pär imorn. Jag satt här helt ensam o bara funderade på hur det blev såhär... haha På påskafton brukar man vara med familjen o mysa o äta gott men jag bara jobbade till 16 och sen gick jag hem. själv. O det va inge kul... förutom att jag fick en anledning att tycka synd om mig själv o därav äta kebab:)
Mamma och Emil är bortresta till Skåne, Joel jobbar o pappa mådde inge bra, annars hade jag planerat att åka hem till honom o mysa lite men han mådde som sagt inge bra.
O alla mina söta vänner är ju såklart med sina familjer eller pojkvänner som man "ska" va under denna högtid...

Så Pär blev lite bekymrad att jag var själv och ringde o frågade om jag inte ville komma dit. O hans sööta mamma började kolla upp tåg och buss-tider på en gång. Så sööt!

Så det blir 4 timmars tågresa imorn och sen får jag träffa min söt:)

De håller på o gör om lite där hemma så de fixar nog mycket med det men jag umgås gärna med hans föräldrar eller bara njuter av att vara med dem omkring mig. Tycker inte om att vara själv som ni kanske vet. Ibland så men inte såhär en lång-helg.

Annars idag har jag jobbar tre timmar. Det gick fort och var kul! Inga hemska kunder idag iaf:)

Igår var vi ut hela ligan! Det var skitkul!! Förutom att jag fick vääärldens hicka på förfesten och försökte mig på alla möjliga knep för att den skulle gå över men det ville den inte.
Vi gick ut på BJ och dansade så det stod härliga till! Fick en sjukt konstig "raggningsreplik eller vad det nu var igen"
" I'm an american and your adorable" hahaha ja va ska man säga... dessa killar alltså. Det är inte lätt inte...
Sen var det en kille som tog mig på rumpan och jag var skitnära att slå till honom när jag såg att det stod en vakt precis bredvid mig så jag struntade i det o gav honom onda ögat istället... dont mess with me... or my ass...

Nej men nu kanske det är dags att packa ner lite saker så jag har någonting med mig imorn. kl 9 redan går tåget så det e inte mkt tid på morgonen att fixa med om jag känner mig själv rätt...

Puss på er mina vänner, är tillbaka på onsdag!!
//L
If i were a boy...

Kommentarer
Postat av: Jessica

men va tråkigt att du inte kommer på måndag på träningen men va skoj att du får åka å se Pär! Ses på onsdag som sagt puss!

2009-04-11 @ 23:00:14
Postat av: Emma M

men hallå, jag har ingenting att göra i skolan, och hade sett fram emot att få läsa ett nytt fint inlägg på denna blogg, kom igen linn, uppdatera! :D vi ses ikväll! kram kram

2009-04-20 @ 13:33:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0