onsdag

idag var en skön dag! Fått massor gjort och det största var att jag skickade in mitt PM som skulle in senast idag helst. Hade kunnat skicka in det imorgon men jag kände att det var skönt att bli av med skiten så att säga. Så nu är jag friiii!!:)

Imorgon ska det firas att vi har höstlov då äntligen så klassen ska äta på Stockholms och sedan blir det party party tror jag.
Saknar Pär så himlans mycket vi har inte hunnit ses alls mycket och jag behöver hans närhet nu... Han ska åka till Värmland på fredag så vi kommer antagligen inte hinna ses innan dess heller.
Hoppas det ordnar sig med hans plugg imorn så vi hinner få lite tid tillsammans.

Annat som jag fixat idag var mest gympasaker, skrev tävlingslappar, mailade olika tjejer, pratade med olika tränare som jag behövde prata med osv. Var skönt att ha en sån dag när man bara var hemma och fick massa gjort.
Imorgon ska jag ;
  • städa bland mitt smink i badrummet
  • skura handfatet
  • skicka iväg brevet som jag skrivit för att ställa mig i kö på lägenheter
  • eventuellt städa lite i min garderob, någon som vill ha kläder???
  • bestämma mig för vad jag ska ha för kläder på mig på kvällen. Några förslag????
Nu ska jag gå o sticka lite, håller på med raggsockor till min tränares barn. Snart en klar:)

Funderar också på vad jag ska klä ut mig till på Ploys maskerad nästa fredag. Några förslag?
Prinsessa kanske...




Vill bara att du ska veta att jag finns här... Tycker om dig så mycket...

Whatever it takes

Kommentarer
Postat av: Marika

De låter skönt att få massor gjort. Då känns livet lättare liksom. Ja jag vill jätte gärna ha kläder!!! =)Ge dom till mig.. hehe Puss!

2008-10-30 @ 06:45:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0