idag...

Idag kanske vi får svaret. Ont i magen... Men försöker inte tänka på det.

Igår var jag hos Pär tills typ runt 2. Sen cyklade jag hem i typ storm. Stod fan still och det var motvind hela vägen hur jag än svängde. Hur går detta till??!
Kom hem och åt lite och förberedde mig för kvällens träningar. Sedan kl 4 får jag ett samtal från min söta pojkvän som vill komma förbi o säga hej innan jag åker. Så sööt... betyder så mycket de där små sakerna ni vet...

Sen hade jag mina tjejer i Gottsunda och det gick bra som vanligt de är grymma! Några har nu kommit in i UT-truppen så det var någras sista träning men någon/några har bestämt att de vill gå kvar hos mig ändå... ganska gott betyg till mig o Linnéa:)
På min egen träning i Fyrishov sen kunde jag äntligen träna igen för första gången på typ två veckor efter min sträckning i låret. Var så himla lycklig för det. Har haft lite överskottsenergi om man säger så.
Det märks verkligen när man inte varit på träningen på ett tag... Uppvärmningen blir lite jobbig o allt blir lite tyngre. Men kändes ändå bra att vara igång igen!
Jag filade på mina flickisar, min förebild där var Jessica<3 Fick till dem riktigt snygga tror jag:)
Sedan körde jag massor på trampolinen eftersom jag inte kunde köra hopp eller framåt. Skruvade och höll på...

Sen när jag kom hem donade jag lite här hemma. började om på Elins (Novas) raggsockor som jag ska sticka. Det blev lite fel i början insåg jag så jag gjorde om. Bara det bästa för de söta!

Nu ska jag snart gå ner på stan o äta lunch me mammsen<3 skönt o träffa henne idag.

Pappa har lovat att höra av sig när han vet nåt. Gissa magvärken när mobilen ringer varje gång...

önskar jag vore liten igen...



puss på er

sorry i couldnt be your hero...

Kommentarer
Postat av: Emma M

Du var verkligen jätteduktig på träningen igår! Dina flickisar blev verkligen helt sjukt fina :)

2008-10-23 @ 14:35:11
Postat av: Alina

Gillar din blogg hördu! :)

2008-10-23 @ 14:41:24
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: andrea

få gratis presentkort på gina och hm genom att samla poäng, http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=85625 eller om du vill på samma sätt få presentkort på kicks, http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=143979, ha det bra:)

2008-10-23 @ 15:46:27
Postat av: Emma

jag håller en tumme! <3

2008-10-23 @ 17:02:16
Postat av: Sara

Hoppas att du får ett positivt besked idag, håller tummarna för dig och din pappa

2008-10-23 @ 18:27:18
Postat av: jessica

Puss på dig min älskling!! Dina flickisar blev gudomligt bra =). Härligt att se en glad och positiv linn på träningen igår. Tycker om dig, det vet du va? Hoppas allt går bra med pappa. Puss puss!

2008-10-23 @ 19:28:41
Postat av: sofie

Gumman, jag hoppas verkligen att du och din familj kommer få ett bra besked. du vet att jag finns här för dig va? pusss!!

2008-10-23 @ 21:09:02
Postat av: Eva

..finns inget kvar att skriva som inte redan står. Vi står bakom dig vad som än händer.

Massa kramar!

2008-10-23 @ 21:30:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0