Grattis Fiisen och Jeessica!

Idag fyller Fia och Jessica år!!! Grattis till mina älskade!!!!

Jag o Fia började dagen med att äta lunch på Java, vårt favvo restaurang ställe:) sushi OCH kinamat. Sen rullade vi fram kan jag säga.





Tanken var sen att vi skulle plugga... Jag försökte så mkt jag bara kunde men man kan tyvärr inte säga till en flamsig och födelsedagsdivig Fia. Så vi satt på biblioteket i ungefär fem minuter innan jag blev tvingad ner av denna gaaalna tjej...




Det var bara att rulla ner på stan o köpa in det nödvändiga för tävlingarna som kommer, det behövde jag ändå göra...
Benvärmare, trikåer, en kam och snoddar blidde det.

Sen var jag ju bara tvungen att köpa en fin silvrig kuvertväska, örhängen o en brosch:) Och mitt hår skriker efter inpackning så jag passade på att införskaffa mig det också:)

Nu sitter vi hemma hos Fia o ska försöka plugga... Inte många dagar på oss nu, inlämning på söndag och tävlingar hela lördagen o träningar som vanligt typ hela söndagen...
Så idag o imorn ere hårdplugg. Och ni märker ju hur mycket jag fått gjort idag... Men nu jävlar!
Nu vill jag ha många roliga o fina kommentarer om mina inköp, ska jag behålla allt???
puss på er därute...

she's an angel...

Ajuste!
Helena detta är speciellt för dig; kolla vilka fina klistermärken vi hitta som vi ska fixa våra kalendrar med;

Kommentarer
Postat av: Anna

OjOjOjOj va fröken har shoppat!!! tur för dig att du bara köpte fina saker, klart du ska behålla ALLT!

kul med bilder här, mer sånt tycker jag!

ses imorron hos fialotta!!!!

puss å kram påre

2008-10-02 @ 18:02:40
Postat av: Marika

haha vad kul o läsa! De var ju bara bra saker du hade köpt. Och gud vad jag vill ha kina mat nu!!! :P Ska nog styra upp det ihelgen ;) Håller tummarna för er ihelgen! Önskar att jag kunde åka o titta. Du får ta lite bilder å lägga upp på bloggen kanske? =) Puss puss

2008-10-02 @ 18:24:58
Postat av: Emil

Haha nej lämna tillbaks allt och köp en hund =]. Mamma o pappa kollar snart, älskar dig <3 :)

2008-10-02 @ 19:29:51
Postat av: Ma+Pa

LILLA GUMMAN!

Vilken rolig berättelse idag! Jag har svårt för Sushi o pappa med.. Men man kanske lär sig att äta isoleringsband. Byt inget om du verkligen kommer använda allt. Köp ingen pudel, säger pappa.

<när ska vi dricka vin?

Puss från ma + pa

2008-10-02 @ 19:38:01
Postat av: Helena

haha, så jäkla kul.. såg klistermärkena först och så ba "åh, klistermärken...va fina" sen såg jag texten :) annars såg de ut som du gjort många andra mycket fina köp, hehe.

2008-10-02 @ 22:03:00
Postat av: jessica

Nu har jag två av dina fina klistermärken i min kalender =P. Puss vännen!

2008-10-13 @ 20:48:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0