100 rosor...

igår var det tävling... det kommer jag till sen.
Först måste jag berätta om vad jag fick av min underbara pojkvän... 100 rosor!!! vita o röda i en svart hink...



Blev så lycklig... Han är så otroligt underbar... Vad har jag gjort för att förtjäna detta?


Så idag har jag gått omkring med ett leende på läpparna och berättat för alla. Typ... haha, är man lycklig så är man o jag är inte den som är tyst...

Igår var det ju tävling som sagt:)
Först tävla mina söta tjejer, 6 stycken var de bara. De var jätteduktiga och kom vidare både till semi och final och där kom de sedan 4:a av 20 lag! Helt grymt!


Sedan var det dags för vår tävling. Jag skulle tävla på två varv som är helt nya för mig som jag aldrig har tävlat på förut och dessutom har de inte varit klockrena på träning heller.
Men vår tävling gick riktigt bra faktiskt och i kvalet satte jag en riktigt bra sträcksalto, och resten av varven gick riktigt bra för mig faktiskt, tyvärr ramla ja på 1,5 skruven på trampett. Vi hade några fall totalt men gick ändå vidare till semi. Där körde vi också bra och gick vidare till final!!! Det trodde vi aldrig, vi hade liksom åkt dit för att ha kul och öva på lite svårare varv. Vi körde med 8-9 pers på varje varv mot alla andra som körde på 6.
I finalen toppade vi också så vi körde på 6 pers och där körde jag bara 2 varv för jag hade ont i min fot efter fallet på trampetten.
Iaf så slutade det med att vi fick ett silver, 0,1 poäng från guldet. Helt otroligt!
Vår trupp är fan bäst! Så glad att jag har alla er underbara...

Efter tävlingen kom alltså Pär hem till mig med blommor. sööööt!! <3

På träningen började jag och Lisa flumma lite och fundera på det här med Ag-gymnastiken... haha
     

Vi la ner den idéen ganska snabbt.....
   




Men kul var det! Sen lärde sig Lisa Sofie´s plats på en timme eftersom Sofie är skadad... duktig flicka Lisa!!<3<3!!

Men nu måste jag nog sova. Helt slut!
Ska lukta lite mer på mina blommor först. haha de luktar så gott!
Är så lycklig...

woth the wait

puss på er mina änglar! o kommentera gärna!

Kommentarer
Postat av: Emma M

Så sjukt gullit! perfekt dag, det gick skitbra för dina tjejer, och för dig och sen de där rosorna på det hela! :) <3

2008-10-06 @ 10:00:30
Postat av: Helena

kan bara säga en sak: Underbart!

puss

2008-10-06 @ 12:38:50
Postat av: Anna

grattis till silvret och till en underbar pojkvän!!!

hur romantisk får man bli?? det förtjänar du Linn!

2008-10-06 @ 18:44:44
Postat av: Lisa

hahahaha, vi är så grymt snygga :)

2008-10-07 @ 08:34:47
Postat av: Eva

Hittade inte Pär till mig eller? tror inte det, för här fanns minsann inga rosor! :)

Härligt å va lycklig :)

2008-10-07 @ 14:59:35
URL: http://evasten.blogg.se/
Postat av: Marika

Jag blir så glad av att läsa att du är så glad <3

2008-10-09 @ 18:02:34
Postat av: Hanna

herreeegud så gulligt. vad har du hittat för gullig karl?

2008-10-14 @ 00:10:13
URL: http://hannamariak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0