Whatever it takes...

Mina vänner betyder så mycket för mig att det inte ens går att förklara. Jag är så tacksam att jag har fått så många fina underbara vänner som ställer upp för mig i alla väder.
Helgen har varit jobbig men bara för att jag älskar så mycket...

Hade myskväll med de underbara gympagänget också. Vi bakade pizza o kolla TVÅ dansfilmer tack vare Lisas "sneeeeellaa".
Älskar er tjejer.

Jag stickade klart två strumpor den kvällen... för som sagt kan ju inte jag sitta still en hel film, ännu mindre två. Sofie kunde inte heller sitta still så hon hamna under bordet:)haha söto...

igår hade vi träning, det kändes riktigt bra faktiskt! Snart ere tävling o friståendet börjar sitta hoppas jag. Kändes iaf så.
På mixen börja vi göra ett fristående på 8 personer istället för 6. Det var lite rörigt om man säger. men det blir nog bra:)

Sen sov Helena över hos mig:)<3 Vi åt kräm o mjölk o mikro-mackor o kolla på OS o sen låg vi o snacka hela natten. Haha o vilket samtal sen... Herregud haha - du är underbar min älskling

Idag gick hon upp tidigare än mig o då lämna hon en gullig lapp på köksbordet -söööt!
Jag hade skola kl 10, intro på vår nya delkurs, problematik i undervisning och lärande. Verkar bra!
Sen skulle vi ha föreläsning till kl 17 egentligen men jag  hade känningar av min migrän så jag fick gå hem tidigare o vila. Behövdes.
Snart ska jag åka på träning, hoppas på att få till mina tävlingsvarv så att jag slipper vara så himla nervös för tävlingen den 21-23 november...
Hoppashoppashoppas att det går bra ikvl. Sen ska jag äntligen få träffa min älskling!!! Saknat så himla mycket i helgen, han har varit så himla bra stöd på telefon men ikväll ska jag äntligen få ligga i hans armar igen.<3

idag har pappa gjort en till undersökning. Väntar på resultatet...

Hoppas att ni mår bra mina älsklingar...

Whatever it takes - till mina vänner, jag finns här för er dag som natt...

Kommentarer
Postat av: Helena

ja du.. haha, vilket samtal, jag håller med! kul var det! och linn, du måste vart VÄLDIGT fokuserad på stickningen i sisådär 2 timmar eftersom första filmen var 27 dresses, och visst dansar de lite i den men vet inte om jag skulle klassa den som "dansfilm" haha. puss på dig söt!

2008-11-04 @ 21:08:40
Postat av: Anonym

:) wiihaa

2008-11-05 @ 17:29:09
URL: http://lisacrondahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0