Underbar dag

Idag har varit en riktigt underbar dag! Det var länge sen jag var så glad som idag och det var sååå skönt att få le och skratta igen.
Dagen började med att jag vaknade upp hos min underbara pojkvän. Jag gick till skolan för jag hade ingen cykel men det var ganska skönt med en promenad förutom att jag höll på att halka flera gånger, så himla halt!!
Sedan hade vi en lektion som var väldigt intressant och givande faktiskt! Sedan hade vi lunch i två timmar så då traskade jag tillbaka till Pär.
Mös lite där och åt lunch o sen bar det av tillbaka till skolan igen. Ännu en lektion, inte lika givande tyvärr men ändå. Efter skolan hade vi lite Fia o Linn tid. Myyysigt! Vi gick ner på stna o kollade runt lite o sen bar det av hemåt.
Nu är jag helt slut och jag orkar knappt göra någonting men jag ska försöka sätta igång lite olika projekt ändå som hänger över mig.
  • städa badrummet
  • sortera mitt smink
  • stryka massa kläder
  • plugga lite
kommer absolut inte orka allt detta men man kan ju alltid sikta högt;)

Och sen en så sjuuuukt skön grej till idag!!!! ----- Jag fick godkänt på mitt PM!!!!!!!!!
Så himlans skönt! Då kan jag lägga undan de böckerna och fokusera helt på den här kursen...

Nu ska jag sätta igång!
puss på er

shake your pom pom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0