Regn regn regn...

Idag har det regnat... MYCKET... Fy fan redan trött på skiten... haha

Har haft nån konstig allergisk reaktion i ansiktet idag. Känns precis som det blir när jag är i närheten av folk som äter nötter men jag har inte varit det... inte vad jag vet iaf. Kanske var nötter i den där chokladbiten jag åt igår... men känns konstigt att ja skulle reagera så långt efteråt... Kliar i hela ansiktet, framförallt i ögonen o där är ja helt röd...

Idag satt vi i skolan o gjorde grupparbete... Mycket stolt över min del måste jag säga. Eva-Lena o Susanne började asgarva när jag hade läst upp vad jag skrivit om mitt kapitel och sa bara... Vi måste nog göra om våra delar för det där var så mycket bättre. Jag som trodde  att de skratta åt mig men så vare inte... haha

Sedan gick ja o Fia lite på stan. Övade på en av mina rädslor haha...
Köpte tävlingssmink till vårt lag till tävlingen i helgen:) Tack Lisa för bra råd:)

Nu har jag städat upp lite här hemma, det såg förhemskt ut efter förfesten i helgen och sen alla upptagna dagar. Blir alltid sådär när jag har mycket att göra..
Nu är det bara dammsugandet klart o jag ska väl ta tag i det innan jag åker till Pär...

Ajuste vill också passa på att säga grattis till min duktiga bror som fått jobb på mammas jobb och som lärde sig allt som folk brukar lära sig på 4 veckor på två dagar. Nu sitter han där o tar emot samtal från tanterna.
Bra jobbat brorsan!! <3

When i wake up in the morning...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0