Helgen gick fort...

Helgen gick väldigt fort! Det gör den alltid när man har en av dagarna heeeelt uppbokad i form av en tävling som pågår i en o samma hall där det knappt finns något syre och där man befinner sig från tidig morgon till kväll.
Det var lördagen men först lite snack om fredagen, hade en lugn kväll med Pär först på torsdagen, jag hade lagat lunchlåda till honom och dessutom gjort en liten present inslagen bestående av hans favorit godis o en liten gulig lapp. Är man inte en söt flickvän ibland??;)
Han gick upp tidigt på fredagsmorgonen och jag sov vidare läääänge! Skönt!
På eftermiddagen hade jag träning med tjejerna som gick riktigt bra! De var grymma!
Efteråt var det förfest och mys hemma hos mig med gympagänget<3
Det var trevligt men jag stannade hemma när de gick upp eftersom jag skulle upp o tävla med tjejerna tidigt.
Sjuukt trött dagen efter men jag pallrade mig upp o begav mig mot Fyrishov. Tjejerna skötte sig strålande i alla klasser under hela dagen, vi fick massa fina placeringar och vi utklassade faktiskt som grupp. På varje prisutdelning var det c.a. 7 gymnaster från Gottsuna(min o Linnéas grupp) på placering och kanske 3 från andra grupper. Lite stolt får man väl vara?
I de klasserna där jag bara hade en gymnast blev det ett guld och ett brons. Så stolt!

Sedan var det dags för min o Emmas traditionella skräpmatsätning efter en tävling. Vi hamna på Jalla och åt en strålande god kebab... mums. Vi hann titta förbi min favoritgodisaffär också på vägen hem:)
Sedan åkte jag till Pär o vi kolla lite på film o på the hills avsnitt:D:D

i dag har jag också tränat tjejerna och sen tränat själv. Sista träningen i fristående innan tävlingen vi åker på nästa helg i Örebro. Kändes riktigt bra förutom att det inte fanns något syre i hallen som vi träna i...
Men jag tror det går strålande på tävlingen och oroa dig inte Lisis jag ska hålla pepptalket så du kan vara lugn...

Ikväll har jag pratat med Johanna!! Vi bestämde att jag och Emma ska åka dit imorn och hälsa på lilla Lucas!Det ska bli så underbart att se honom! Hon berättade att han var värsta ängeln och sov och åt som han skulle. Inte mycket gnäll och Anton verkar vara underbar och hjälper till med allt. Det är så det ska va...

Sedan har jag också klarat av att göra en uppgift som jag borde ha gjort i torsdags och fredags på några timmar nu efter träningarna. Ganska stolt över det också! 3 datorskrivna sidor med citat och funderingar kring dessa har det blitt som ska redovisas imorn kl 10.

Får se om jag är lika nöjd då...haha

Nu måste jag sova... puss på er alla mina änglar -ni är underbara.

take a bow...

Kommentarer
Postat av: Anonym

du står för fristående, jag står för redskapspepp! :) fy, jag är så nervös..



vi ses ikväll my dear

2008-11-17 @ 11:39:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0