Nu är Lilla DU på väg!!!

Fick ett samtal från min älskade Johanna idag! Hon låg på förlossningen och blev uppvaktad så hon trodde att hon hade hamnat på hotell typ:) Skönt att höra att hon mår bra. Hon ska bli igångsatt och nu dröjer det bara "några" timmar.
Längtar så tills jag får hålla Lilla Du i armarna...
Tant Linn älskar dig redan o du är inte ens född... Du måste ha en helt underbar mamma...

Sitter här o lyssnar på världens finaste låt. Till den finns så mycket minnen... så underbara minnen att jag nog aldrig haft så fina nån gång... total trygghet och kärlek...

Idag har jag haft en mycket mysig dag! Först hoppade jag över lektionen imorse, jag orkade helt enkelt inte plus att jag behövde skriva på mitt pm som skulle lämnas in idag.
Jag gick ändå upp relativt tidigt för att vara lilla jag o så satte jag igång med plugget. Gick bra faktiskt och när Lisa messa o fråga om jag va sugen på sushi till lunch var jag inte sen att hänga på:)
   


Min Lisis!<3

Vi hade jättemysigt o sen var det dags att gå hemåt för att plugga klart. Lisa hängde på o plugga lite hon me... Hon ville inte åka ända hem till knutan innan träningen. Så hon fick joina till mina tjejers träning också. Och snälla Sofie kom också dit o så åkte vi alla tre tillsammans till vår egen träning:)

Träningen gick faktiskt bra! Äntligen! Är skitnervös för tävlingen men det ska ändå bli kul!
Efteråt körde vi styrka och sen strechade vi ordentligt för en gångs skull! Vi satt i spagat på höjd o jag och Linn H var väl ändå snyggast sen efteråt???!!

hahaha

Sedan åkte jag hem o fick prata lite med min sötis! Han är såååå söt!<3

Ajuste jag skulle ju berätta lite mer om i fredags! Det var sjukt kul på båda festerna! Hos Ploy hade hon gjort helt grymt fint med massa tilltugg och saker och de hade senare singstar o dansgolv som vi då tyvärr missade. Vi åkte till Pärs fest vid tio någon gång och där blev vi ju som sagt kvar av en eller olika anledningar... ingen kommentar om det men iaf

Där fick jag träffa hans kompisar och massa annat folk så det var riktigt kul det med! Hade ju med mig min Fia och min Jessica o de var helt underbara hela kvällen<3 så kul att festa me er tjejer!
Eftersom en bild säger mer än tusen ord så får ni massa här;
       

      

Fick bara en bild på mig o Pär från den kvällen o då lipar han såklart o ser jättekonstig ut:( bara för att jävlas...haha

Nej nu e det verkligen läggdags för Fia säger att jag måste till skolan imorn:(
Hoppashoppashoppas bara att det inte kommer något tråkigt besked nu i veckan när jag äntligen får må så bra...
puss på er

Everywhere i go, everywhere i'll be and everywhere i'm going to,
i'll only go with you




Kommentarer
Postat av: Emma M

hahaha, jaa, nu är det stretch på höjd varje träning framöver!!! split till jul? kram :)

2008-11-13 @ 09:27:32
Postat av: Anonym

min Linni<3

2008-11-13 @ 23:45:13
URL: http://lisacrondahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0