Freeeedag!

Äntligen!
ikväll blire party minst sagt! 2 fester på samma kväll o Linnsan måste vara på båda såklart! Blir lite flängande men det blir kuuul!
Först ska jag till Ploys maskerad, jag ska vara tingeling... köpt ett trollspö idag:) bilder kommer....
Ska dit snart o hjälpa till lite innan o så.
Sen ska jag till Pär senare för han har fest med sin inneboende och några av hans kompisar hemifrån kommer. Dem vill man ju träffa såklart! Kanske inte tar med mig mitt trollspö men man vet aldrig. haha... hoppas på goda sangria där iaf!
Sen åker jag antagligen tillbaka till Ploy men vi får se. Kvällen är lite oviss... spännande:)

Idag vaknade jag av ett underbart sms!!!!! Johanna börjar känna att det händer saker. Snart kommer den älskade bebisen!!! Längtar!!
Sen blev det lunch på stan med mamma o Tamara:) Panini... pizzorna där är inte o leka med;)


Här är en bild på hur fint ja gjorde med mitt smink...:)


Nej nu ska jag göra mig lite iordning o kanske försöka plugga lite...
puss på er ha en trevlig kväll!

Forever... du o ja o Ploy<3

puss på er


Kommentarer
Postat av: Mamma-Giggi

Vilken fin o ordningsam dotter jag har?! Har du ärvt det av mig? Joooo, det tror jag absolut :) Älskar dig min finaste flicka i hela världen! // Mamma

2008-11-08 @ 19:37:25
URL: http://linntunudd.blogg.se/
Postat av: jessica

Va fint du städat vännen! hoppas det håller i sig ett litet tag iaf =). Tack för en jätterolig kväll vännen! Alltid lika roligt att festa med dig Puss!

2008-11-08 @ 21:10:02
Postat av: Anonym

haha aaaaooo va mycket smink du har linn! så avis :D

2008-11-09 @ 12:49:30
Postat av: ploy

<3!!!

2008-11-09 @ 15:50:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0