Uuuunderbar låt!

Typ den finaste jag har hört på läänge!!! Rihanna med rehab. Så jäkla fin.

Bara lyssnat typ trettio gånger nu. i rad. repeat är en bra sak hörrni.

Nu har jag o Helena kollat på Djävulen bär prada. Det gick ju inga bra filmer på bio som vi egentligen hade tänkt att gå på. Men va mysigt vi hade. O pratade fick vi göra också. Skönt det... Nu har ja koll på allt igen;)

Jag säger då det...

Imorgon har jag lektion kl 8. Med hjälp av den här underbara låten kanske jag faktiskt kan orka upp. Ha den dunkande i öronen hela vägen. Regna kommer det säkert också göra. Och inte får jag träffa Fia i skolan heller för hon är i öknen med Oscar. Suck. Egypten vad finns där mer än sand och pyramider liksom... inget man inte sett på geografin i skolan...
Nej då sååå glada för deras skull. Mys semester!<3

Efter skolan planerar jag att vara skittrött och gå hem o lägga mig ett tag. Sedan ere träning o då kommer Julia till min undsättning eftersom Helena måste jobba stackarn...
Efteråt ska vi iaf möta upp Helena o gå på hiphop kväll på Snerikes:)

Åååå Jessica vad ja sakna dig idag. Vet inte varför men nu känns det snart som om det räcker. Du får fan komma hem!:p fast det gör du ju också snart. Om mindre än en månad!!!!! Så lycklig! Då är allt som det ska igen... dont leave me again...

Helgen e som vanligt helt crazy, träning lördag morgon, hem o plugga, träffa gympagruppen o städa efter sm-i bandy för att få ihop pengar till våra fina dräkter. Sedan söndag, plugga träna och åka o städa igen... Stan kommer va så ren efter att alla vi i rm äldre har städat den;) iaf stadsskogen där vi fått instruktioner att städa...

Nej nu ska jag försöka sova men den här låten har gett mig en jobbig känsla inombords... drar upp allt igen. fan. det kommer fram när man skriver. 
 
kramar till alla er som finns där för mig. uppskattar er så mycket. hoppas ni vet det.


i guess thats what i get for wishful thinking


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0