mysig dag

Idag har jag först sovit- skönt som faaan!
Sedan mötte jag mamma på stan för en lunch o sen Johanna min älskling för lite shopping och lite mer ätande...
Så skönt att träffa henne igen saknar henne så mkt när vi inte ses.<3

Sedan gick ja hem o förberedde mig för vår lilla filmkväll me mina malmisar. Vi var hos Emma och det blev jättelyckat! Emma har så jäkla fint hemma hos henne! Så avundsjuk!
Sedan ruschade jag hem och mötte Julia o Fia i min lägenhet som var taggade för att gå ut:) och sen kom också Helena!:) Känns som om ja inte alls träffar henne lika mkt längre eftersom hon inte är på träningarna! Vill verkligen att hon kommer tillbaka emn förstår om d e tungt me foten o allt. Men försöka kan man alltid;)

Så nu har vi skakat rumpan på snerikes:) Träffa Wanda där också!:) Hon är värsta kändisen ute, hon känner varenda kotte!haha sötnos!

Nej nu ska ja försöka sova. Vi ska ha läst lite litteratur till imorn men varken jag fia, gustav eller annakarin har läst så klart:p men vi är bäst ändå:)
puss på er där ute!

Come with me
Stay the night
You say the words but boy it don't feel right
What do you expect me to say
You know it's just too little too late

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0