Lillebror blir 14<3

Vi skulle fira han o jag o gå på bio men det går ju INGA bra filmer just nu!
Så vi köpte godis och såg på Miss secret agent. Den är så hiimlans rolig! Träffade Johanna på Ica... Hon är den bästa<3

Annars idag har jag bara hjälpt Emma med en uttagning i Fyrishov. Var riktigt roligt. De var duktiga!

Bjöd mamma på lunch här hemma. Gjorde riktigt fint måste jag säga. Värsta salladen på tallriken och en korvgryta med pasta till. Riktigt stolt. Roligare att laga mat till två:)

Sedan fick jag ett lite oväntat samtal. Lite svårt att hänga med nu. Orkar liksom inte att det blir lite halvdant. suck. Men sa iaf lite vad jag tyckte och vad jag krävde...

Lillebroren är underbar. Han är så himlans rar. <3
Den andra också<3 humor som jag älskar när han är på det humöret--- se bara på bilderna ovanför tvn---hahaha

Imorgon ska jag försöka få lite pluggande gjort och också se till att städa upp här hemma. Ska bli skönt! Gillar när det är fint här hemma:)

Nu ska jag snart sova o lillebroren me på madrassen som jag släpat upp. Ska bara se slutet på filmen...
Hoppas ni sover gott där ute...
puss o kram

You should tell me whats buggin you
And I'mma tell ya 'bout me
Make a wish and tell me your deepest thoughts
And I'mma make it easy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0