jobbat hela helgen... och festat...

jag har jobbat lördag söndag och måndag... På mitt kära skopunkten. Jag tycker verkligen om mitt jobb! På lördagen när jag kom så låg det ett påskägg med mitt namn på och väntade på mig. De är så hilmans rara!!! Vi fick godis och också färg som man kan måla på ägg med... haha de är roliga de...

Vi har sjukt mkt fina skor inne nu så passa på att kolla! Helt sjuka rea-priser också!!! - check it out-

Sedan har det blitt lite party också. Var helt sjukt kul i fredags ända tills det där men det tänker jag inte ens nämna för det är löst nu. Första gången jag festade med min lillebror och han följde dessutom med oss ut sen<3 Dessutom vann jag på sinstar... två gånger i rad på andra förfesten... Jag kanske är en popstjärna trots allt;)

Idag har varit en skön dag. Ovanligt som bara den att inte ha några träningar- det är ju röd dag. Jobbade som sagt, sen åkte hem o vilade lite, kolla tv och sen träffade jag Marika. <3

Imorgon har jag två seminarium och sen måste jag hem och plugga. Har jag talat om att jag ska till FRANKRIKE på fredag? Men mina kära föräldrar:) Pappa fyller 50 så vi ska åka dit och bo med min moster och mina kusiner. Och det bästa av allt är att Sofia, min kusin som är typ lika gammal som jag och som är som min syster kommer att vara där samtidigt:) Hon bor egentligen nu i Göteborg så det är därför jag är så glad för det... Ska bli skitkul men är rädd som fan för att flyga!!!

nej nu ska jag nog försöka sova.
Finns här mina änglar om ni behöver mig.
puss o kram

i wanna lay like this forever
until the sky falls down over me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0