Ledig helg!

En ledig helg! Helt underbart! Lägrena har verkligen varit slitigt men väldigt kul också!

Idag vaknade jag runt tio...ganska tidigt för att vara jag och för att det är helg, jag ringde min kära mamma som jag inte träffat på länge kändes det som... Vi bestämde att vi skulle gå på stan, hon ska åka bort massor fram över så jag ville träffa henne. Snacka om underbar mamma man har, hon skulle in i min lägenhet igår för att låna en pocket bok, och jag hade bara nämnt att jag hade så stökigt, att jag inte hann  städa innan jag skulle ha filmkväll me tjejorna från gympan igår. Tror ni inte att mamma har städat upp hela min lägenhet plus skurat toaletten och handfatet när jag kommer hem... Helt underbart... hon e bäst!

Jag köpte lite underkläder och ett snyggt linne från mq idag på stan. Och sen lite saker som jag måste fixa med, bla ett halsband som jag fått från min lillebror Emil som gått sönder. Limmade det idag så nu hoppas jag att det sitter snart...

Ikväll kanske jag ska ut med min kära lillebror Joel. Haha inte sett honom heller på ett bra tag och jag ska kanske träffa Jessica ute:)
Det vore kul iaf men får se om jag orkar:)

Igår vare jättemysigt me mina underbara vänner. Vi kollade på film, eller ingen kollade väl dirket på filmen men vi umgicks hela kvällen iaf, kollade på gamla skolkort på mig HAHA!, snackade massor om allt och inget och sen vare ett jävla spring på mina grannar häromkring också. haha jättekul o snacka me massa i min lägenhet! En ville låna vinöppnare, en ville att ja skulle öppna dörren eftersom han glömt nyckeln och han var också snäll och flyttade sina vänner längre bort från fönstret när de stod och rökte eftersom all rök kom in till mig... vi har snackat mycket om rökning han o jag och han hade ju slutat! haha Julia tyckte det luktade gott men vi andra var inte riktigt lika glada åt det. Haha...

Nej nu ska jag slappa framför tvn och kanske gå o hälsa på johanna på ica...

ha d bra mina vänner

how could you...

Kommentarer
Postat av: Hanna

Det var helt okej.. Men inte lika kul som "förr i tiden". Man kan inte riktigt släppa lös nu som då..

Men det var kul. Hade du skoj?

Får ses något om du är hemma i sommar? Ska hem till Frida en stund ikväll.. Kanske kan sammanstråla alla tre?

Kraaam

2008-07-08 @ 16:50:39
URL: http://hannamariak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0